death stranding
یحیی رحیمی

Death Stranding از لیست انحصاری‌های PS4 خط خورد؛ آیا نسخه PC درراه است؟

یحیی رحیمی 17 مرداد 1398 بدون دیدگاه
949 بازدید

هیدئو کوجیما زمانی که شروع به خلق بازی Death Stranding گرفت، دنبال آن بود که نسخه PC بازی را نیز منتشر کند. بسیاری نیز هنوز امیدوار هستند که این اتفاق رخ دهد. استودیو Kojima Productions تا به حال هیچ گونه صحبتی در این مورد نداشته است و PS4 به عنوان پلتفرم هدف بازی اعلام شده است. دیروز اما اتفاقاتی رخ داده است که احتمال انتشار بازی برای PC را اندکی بالا می برد.

عده ای دارای چشم عقاب، نکته ای جالب در وب سایت PlayStation کشور استرالیا پیدا کرده اند. به نظر بازی Death Stranding از لیست انحصاری های سونی خط خورده است. این بازی به طور فعالی در لیست بازی های انحصاری کنسول PS4 قرار داشت و عجیب است که حالا از لیست خط خورده است. قضاوت اولیه این است که خب نسخه PC بازی در کار است و قطعا بازی روی دو پلتفرم منتشر می شود اما چنین قضاوتی خیلی عجولانه است.

حذف از لیست انحصاری ها ممکن است به این معنی باشد که Death Stranding برای پلتفرم دیگری نیز منتشر خواهد شد. این اتفاقی برای انحصاری های دیگری مانند Detroit: Become Human نیز افتاد و از آن زمان این بازی را نمی توان در هیچ لیستی پیدا کرد. این وب سایت البته یک سری انحصاری های دیگر سونی مانند MediEvil و Concrete Genie را نیز ندارد و ممکن است که نبود چنین بازی هایی تنها یک اشتباه یا تنبلی باشد.

با توجه به اینکه کوجیما حمایت فوق العاده ای از جانب سونی دریافت کرده است و همچنین موتور گرافیکی بازی نیز از دیگر استودیوی سونی به نام Guerrilla Games قرض گرفته شده است، بعید است که نسخه PC بازی Death Stranding در دست ساخت باشد. اما استودیو بازی نیز وابسته به سونی نیست و مستقل است. واقعا تصمیم گیری در این مورد فوق العاده سخت است. می توانید دو اسکرین شات جدید منتشر شده از بازی را نیز بالاتر مشاهده کنید.

باید دید که روز 8 نوامبر که زمان عرضه بازی است، چه اتفاق خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.