یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus برای ماه ژانویه اعلام شد

یحیی رحیمی 6 دی 1397 بدون دیدگاه
849 بازدید

سال 2018 در روزهای آخر خود به سر می‌برد و همه در حال سپری کردن تعطیلات خود هستند. یکی از راه‌های سپری کردن این تعطیلات، استفاده از بازی‌های ویدیویی است. سونی نیز به‌منظور لذت بردن بازیکنان از تعطیلات خود، بازی‌های جدید سرویس PlayStation Plus را معرفی کرده است.

پرچم‌دار این بازی‌ها، عنوان ورزشی و جهان باز یوبی‌سافت به نام Steep است. Steep بازی مناسبی برای ماه‌های زمستانی سال است. بازیکنان قادر به Snowboard سواری و اسکی خواهند بود و حتی می‌توانند با استفاده از پاراگلایدرها پرواز کنند. رقابت‌های المپیک زمستانی در جریان است و در آپدیت جدید شاهد این رقابت‌ها نیز هستیم و همین لذت بازی را دوچندان می‌کند.

اگر به دنبال بازی گرم‌تر هستید، Portal Knights نیز همچنین در دسترس کاربران PS4 و اعضای PlayStation Plus است. Portal Knights یک بازی به سبک Sandbox است که باید به جستجو در محیط بازی بپردازید و چیزی که در نظر دارید را بسازید. بازی شباهت‌های زیادی به Minecraft دارد و از آن الهام گرفته‌شده است. این بازی در سال 2017 برای کنسول‌های بازی منتشر شد.

بازی‌های مخصوص PlayStation 3 نیز بسیار خاص و جالب هستند. اولی Zone of the Enders HD Collection است که سبک اکشن تولیدشده توسط Metal Gear کوجیما و ریتم هارمونیک بازی Amplitude را باهم درآمیخته است. اعضای سرویس PlayStation Plus همچنین قادر به دریافت Fallen Legion: Flames of Rebellion و همچنین Super Mutant Alien Assault روی کنسول PlayStation Vita خواهند بود.

سونی پیش‌تر در اعلامیه‌ای بیان کرده بود که بعد از فوریه سال 2019، دیگر از کنسول‌های PlayStation 3 و PlayStation Plus پشتیبانی نخواهد کرد و بازیکنان این کنسول‌ها از سرویس PS Plus کنار گذاشته خواهند شد؛ بنابراین این بازی‌ها، آخرین عناوینی خواهند بود که در دسترس این کنسول‌ها خواهد بود.

بازی‌های رایگان ماه دسامبر که شامل عناوینی همچون Soma هستند، هنوز هم برای دانلود در دسترس هستند و می‌توانید تعطیلات خوبی را باوجود بازی‌های جدید پشت سر بگذارید.

  1. Zone of the Enders HD Collection, PS3
  2. Amplitude, PS3
  3. Fallen Legion: Flames of Rebellion, PS Vita (Cross Buy with PS4)
  4. Super Mutant Alien Assault, PS Vita

منبع: Polygon

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.