دانلود بازی Dark Quest 3 برای PC
دانلود بازی Dark Quest 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dark Quest 3 برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1402 1 دیدگاه
4,651 بازدید

دانلود بازی Dark Quest 3 برای کامپیوتر

Dark Quest 3 بازیکنان را دعوت می‌کند تا خود را در یک ماجراجویی نقش آفرینی فانتزی نوبتی فریبنده غرق کنند. شما به عنوان یک قهرمان قدرتمند، مأموریت نجیب شکست دادن نیروهای یک جادوگر شیطانی و نجات سرزمین از عذاب قریب‌الوقوع را در دست دارید. Dark Quest 3 با روایتی قانع‌کننده و دنیایی پر از چالش، نوید یک چالش حماسی پر از خطر و قهرمانی را می‌دهد. در کمپ قهرمانان، تیم خود را جمع کرده و افرادی را که در ماجراجویی شما را همراهی می‌کنند، با دقت انتخاب می‌کنید. با نقاط قوت و ضعف متنوع، ترکیب حزب شما نقش مهمی در موفقیتتان دارد. با عبور از مناطق مختلف که هر کدام چالش‌های منحصر به فرد خود را دارند، ماجراجویی کرده، در نبردهای نوبتی شرکت می‌کنید و با بیش از 60 هیولای بزرگ روبرو می‌شوید.

این بازی یک تجربه روگ لایک را ارائه می‌دهد، به این صورت که شما به بازی ادامه می‌دهید تا زمانی که پیروز شوید یا تسلیم شکست شوید. ماجراجویی‌ها و مبارزات کاملاً تصادفی ایجاد شده و تضمین می‌کنند که هیچ دو بازی یکسان نیستند و قابلیت پخش مجدد و المان غیر قابل پیش‌بینی را به بازی اضافه می‌کنند. Dark Quest 3 دارای مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌ها، از جمله 12 قهرمان متمایز، بیش از 150 قدرت ماجراجویی، و بیش از 80 قدرت رزمی است که شامل جادوها، سلاح‌ها، معجون‌ها و تجهیزات می‌شود. مکانیک‌های جنگی مبتنی بر نوبت تاکتیکی، همراه با آمار تصادفی، یک تجربه گیم‌پلی استراتژیک و جذاب ایجاد می‌کنند. پس اگر از عاشقان بازی‌های استراتژیک و نقش آفرینی هستید، هر چه سریع‌تر بازی Dark Quest 3 را دانلود کنید.

بازی Dark Quest 3 عنوانی در سبک استراتژیک و نقش آفرینی است. شما قهرمان برگزیده داستان هستید و بدون دخالت شما، تمام امیدها از بین می‌رود. داستان بی نظیر Dark Quest 3 دنیایی را نشان می‌دهد که در معرض هرج و مرج قرار گرفته و دشمنی که درگیر وسواس سیری ناپذیر جادوی تاریک است. این بازی فوق‌العاده قطعاً شما را ساعت‌ها درگیر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Patch Quest و Art of Conquest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dark Quest 3 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core2 Duo E8400 or AMD Phenom II x2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Any
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“Heed my warning well, friends. A new evil has risen in the East. A power-hungry sorcerer of chaos magic is laying siege to the realm. That is why I called you here. You are heroes, one and all. And without you, all hope is lost. You will face untold challenges you may not survive, and old alliances will need to be rebuilt to stand a chance. I will guide you as best I can, but the rest is up to you.”
You start the game at hero camp where you must create your party and then go on journey throughout the world by choosing different areas. Choose each area based on your party’s strengths and weakness, draw adventure cards, roll dice, fight monsters and reach the chaos castle to defeat the sorcerer and his magic.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه