دانلود بازی Lego 2K Drive برای PC
دانلود بازی Lego 2K Drive برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lego 2K Drive برای PC

پارسی گیم 7 فروردین 1403 بدون دیدگاه
1,623 بازدید

دانلود بازی Lego 2K Drive برای کامپیوتر

دنیایی را تصور کنید که در آن مسابقات ماشینی جذاب با لذت خلاقانه ساخت و ساز با آجرهای لگو ملاقات می‌کند. به Lego 2K Drive خوش آمدید، بازی‌ای که هیجان مسابقه‌های پرسرعت را با لذت سفارشی‌سازی وسایل نقلیه خود به طور یکپارچه ترکیب می‌کند. اگرچه نام آن ممکن است به نظر برسد که با اثر خاصی روبرو نیستید، ولی اجازه ندهید که شما را گول بزند. پشت این عنوان عجیب و غریب، یک تجربه مسابقه‌ای بسیار جذاب و تخیلی نهفته بوده که هم برای علاقه‌مندان به مسابقه و هم برای علاقه‌مندان به لگو به طور یکسان پاسخگو است. این بازی قول صدها ساعت گیم پلی خاص و بی نظیر را به طرف‌داران داده است.

Lego 2K Drive در هسته خود عناصری از بازی‌های مسابقه‌ای مختلف را ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای منحصر به فرد و لذت‌بخش را ایجاد کند. این بازی بسیار شبیه به بسته الحاقی لگو بازی Forza Horizon 4، یک محیط جهان باز پر از مسابقات و چالش‌هایی را برای کشف در حین کاوش ارائه می‌دهد. با این حال، چیزی که Lego 2K Drive را متمایز می‌کند، توانایی آن در جابه‌جایی یکپارچه بین انواع مختلف وسایل نقلیه، از جمله ماشین‌های خیابانی، آفرود و قایق است و لایه‌ای از هیجان را به مسابقات اضافه می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته Lego 2K Drive سیستم سفارشی سازی خودرو قوی آن بوده که تا حدودی نیز بی پایان است.

کاوش در چهار جهان باز مجزا پر از محیط‌هایی در اندازه واقعی که کاملاً از آجرهای لگو ساخته شده‌اند را کاوش کنید. از خیابان‌های شلوغ شهر گرفته تا مسیرهای ناهموار آفرود، هر دنیا مملو از دیورهای پلاستیکی رنگارنگ و عناصر تعاملی است که جهان لگو را زنده می‌کند. در حالی که ممکن است جلوه‌های بصری بازی همیشه به نتیجه نرسد، اما توجه به جزئیات و خلاقیت محض نمایش داده شده، کاوش در این دنیاها را لذت بخش می‌کند. از نظر گیم پلی، Lego 2K Drive یک تجربه مسابقه‌ای ساده و در عین حال رضایت بخش را ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال ماشین سواری لگویی جذاب می‌گردید، این بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trailmakers The Mod Makers و Lego City Undercover را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lego 2K Drive برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit, Windows 11 64-bit
Processor: Intel®️ Core™️ Intel i5 4690 / AMD Ryzen 5 1500X or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 960 2GB / AMD R9 380 or better
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card
Additional Notes: Dual-analog gamepad: Recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel®️ Core™️ i7-4790 / AMD Ryzen 5 3500 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 1070 4GB / AMD RX Vega-56 or better
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card
Additional Notes: Dual-analog gamepad: Recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Bricklandia, home of a massive open-world LEGO® driving adventure. Race anywhere, play with anyone, build your dream rides, and defeat a cast of wild racing rivals for the coveted Sky Trophy! In LEGO 2K Drive, your awesome transforming vehicle gives you the freedom to speed seamlessly across riveting racetracks, off-road terrain, and open waters. Explore the vast world of Bricklandia, show off your driving skills, and build vehicles brick-by-brick!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.