-Apex-Legends
یحیی رحیمی

Apex Legends مود تک نفره را از هفته آینده به مدت 2 هفته به آزمایش خواهد گذاشت

یحیی رحیمی 16 مرداد 1398 بدون دیدگاه
695 بازدید

امروز استودیو Respawn در حساب توییتر خود اعلام کرده است که یک مود جدید و تک نفری را به Apex Legends اضافه خواهد کرد. اگر شما هیچ گاه اسم این بازی را نشنیده اید، باید بگویم که Apex Legends شما را در گروه های سه نفره قرار می دهد و باید تا آخرین لحظه بجنگید و به عنوان فرد نهایی بیرون بیاید. مدت هاست که بازیکنان مود تک نفره را درخواست کرده بودند و به نظر می رسد که بالاخره به آرزوی خودشان رسیده اند.

رویداد The Iron Crown Collection از 13 تا 27 اوت در جریان خواهد بود و 2 هفته برای تست و آزمایش این مود جدید زمان دارید. اطلاعات زیادی منتشر نشده است و اگر کسی هستید که دوست ندارید با فردی که نمی شناسید، همگروه شوید و مایل به تکی بازی کردن هستید، این مود قطعا به درد شما خواهد خورد. اگر این مود بتواند محبوبیت خود را ثابت کند، آنگاه قطعا استودیو به نگه داشتن آن فکر خواهد کرد. بالاخره حالت آزمایشی نیز برای همین تصمیم است.

مشکلی که وجود دارد این است که Apex Legends به نوعی یک بازی گروهی است و چون هر شخصیت دارای یک توانایی خاص است، به تنهایی سخت است که بتوان زنده ماند. PUBG برای نمونه هیچ گونه قدرت خاصی را به شما نمی دهد و همه تقریبا یکی هستند. به هر حال باید دید که در آخر چه خواهد شد و آیا این مود محبوبیتی خواهد داشت یا خیر؟ قرار است آپدیت جدیدی برای گنجاندن این حالت منتشر شود و قطعا آن را قبل از 13 اوت دریافت کنید.

Apex Legends با شروع فصل دوم افت قابل توجهی کرد اما EA نسبت به بازی خوش بین است و می خواهد تمام تلاشش را برای ارتقای تجربه بازیکنان بکند. بالاخره این بازی است که نیاز به زمان دارد و امیدواریم تا زیاد دیر نشده، نقطه اوج بازی را نیز ببینیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.