the-outer-worlds-
یحیی رحیمی

اطلاعات جدید The Outer Worlds: بازیکنان می توانند هر شخصیتی که بخواهند را بکشند

یحیی رحیمی 13 مرداد 1398 بدون دیدگاه
655 بازدید

می دانید چه بازی کیف و حالش بهتر از یک بازی تمام مخفی کاری است؟ بازی روانی و دیوانه کننده که تماما پیرامون کشت و کشتار باشد. اینکه هر کسی را که ببینید به آن دنیا بفرستید و حتی شخصیت های بازی نیز در امان نباشند. این کاری است که استودیو Obisidian با بازی The Outer Worlds در حال انجام است.

این بازی را در کنفرانس E3 2019 نیز مشاهده کردیم و از آن زمان اطلاعات زیادی دستگیرمان نشده است. به تازگی طراح اصلی بازی تایید کرده است که می توان تمامی شخصیت های اصلی داستان را بدون توجه به خط داستانی کشت. روحیات شخصیت ها متفاوت خواهند بود و شما تصمیم می گیرید که چه رفتاری با آن‌ها داشته باشید. Brian Hines در این مورد گفت:

ما وسعت نظر بسیار متفاوتی داریم به این دلیل که عده ای از بازیکنان تنها به دنبال کمک به دیگر شخصیت ها و همه هستند و می خواهند از تمامی توانایی شان برای این کار استفاده کنند و ممکن است که آن‌ها به افراد اشتباهی کمک کرده باشند. تنها چندین شخصیت به شما کارهایی خواهند گفت که مفید خواهند بود و آنگاه وقتی به آن‌ها کمک زیادی می کنید، می بینید که بیشتر به راه تاریکی قدم می گذارید. آنگاه می توانید علیه آن‌ها شوید و یا چیزی مشابه این.

ما این توانایی را ایجاد کرده ایم که بتوانید به هر کدام از از شخصیت ها حمله کنید و او را بکشید. برای نمونه یکی از طراحان ما عاشق این است که مراحل همه آن‌ها را انجام دهد و XP کامل به دست بیاورد و آنگاه همه را بکشد. گزینه های مختلفی بر اساس تصمیم شما وجود دارند. اما این مشکل وجود دارد که اگر شخصیتی کشته شود، چگونه قرار است مراحل پیش بروند، هیچ راه درستی برای تصمیم شما نیست و اگر تصمیم به قتل همه بگیرید، باید نتیجه عمل خود را نیز ببینید.

یک سری مراحل وجود دارند که باید به فردی خیلی مهم حمله کنید و اگر موفق نشوید آنگاه او نیز در مراحل بعدی به شما حمله خواهد کرد. این فلفسه استودیو است و خوشحالیم که این نقش آفرینی جدید نیز این طور پیش می رود.

The Outer Worlds روز 25 اکتبر برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.