playstation-xbox
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: موفقیت به معنی پیشی گرفتن از سونی نیست

یحیی رحیمی 7 مرداد 1398 بدون دیدگاه
576 بازدید

جنگ بین کنسول های بازی ممکن است از دیدگاه افراد زیادی بیهوده فرض شود اما آن‌هایی که وضعیت کسب و کار بازی های ویدیویی را می شناسند، می دانند که حقیقت چیست. سونی و مایکروسافت رقابتی جدی با یکدیگر دارند و حدود یک دهه نیز از شروع آن می گذرد. فیل اسپنسر اخیرا به ضعیف بودن بازی های اختصاصی Xbox اعتراف کرده بود و حالا صحبت های جدیدی دارد.

مدیر بخش Xbox و بازی های ویدیویی کمپانی مایکروسافت اخیرا گفته بود که بازی های ویدیویی یک صنعت رو به رشد است و راه موفقیت این نیز یکی از حریفان خود را پایین کشید. او در جواب سوال اینکه آیا رقابت در کسب کاربران بیشتر تاثیری روی تصمیمات مایکروسافت دارد؟ گفت:

Phil Spencerباید بگویم که این طور نیست. من همیشه به جامعه بازی گوشم می دهم اما مردمی که می خواهند یک سری برای پیروزی افراد دیگری شکست بخورند، من هیچ گاه این شکلی نیستم. عده ای بودند که هنگام بستن قرارداد با سونی می گفتند که چرا دارید به آن‌ها کمک می کنید؟ ما سالهای سال است که که با سونی در ارتباطیم. آن‌ها PC تولید کرده اند که روی آن ویندوز بوده است و همچنین از ابزارهای توسعه ما برای ساخت بازی استفاده کرده اند. این ایده که تنها راه برای موفقیت این است که باید کسی را پایین کشید اشتباه است و صنعت امروزه چنین پیش نمی رود.

ما همچنین یکی از بزرگ ترین پابلیشرها روی PlayStation هستیم. ما ماینکرفت را داریم و همچنین تجارت خوبی روی پلی استیشن و Switch داریم.

فیل اسپنسر همیشه نظراتش را در این مورد به صورت آزاد گفته است و هیچ گاه مخافظانه کارانه عمل نکرده است. او معمولا جواب بسیاری از طرفداران را نیز می دهد و منطقی است که این جنگ های بین طرفداران کنسول ها بیهوده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.