fallout 76
یحیی رحیمی

هر آنچه از Fallout 76 در QuakeCon 2019 شنیدیم: مپ MorganTown و سرورهای شخصی

یحیی رحیمی 6 مرداد 1398 بدون دیدگاه
513 بازدید

رویداد QuakeCon 2019 از دیروز شروع به کارکرده است و شاهد یک سری خبرها پیرامون DOOM Eternal و البته گیم یک ساعته از این بازی بودیم. حالا امروز نیز اطلاعاتی از بازی Fallout 76 منتشر شده است. این اطلاعات پیرامون حالت Nuclear Winter است که بخش بتل رویال بازی است و هنوز در حالت بتا قرار دارد.

یک مپ جدید به نام Morgantown به این بخش اضافه شده است و مناطقی مانند فرودگاه و یک دانشگاه را در بر دارد. همچنین بلندترین نقطه در Appalachia نیز در مپ وجود دارد و قطعا به درد کاربران خواهد خورد. این نقشه همچنین دارای محل هایی برای مبارزات PvE است و در بعضی نقاط موجودات تغییر شکل یافته نیز به شما حمله خواهند کرد. همچنین یک دریاچه بزرگ وجود دارد که به بازیکنان اجازه می دهد تا از حالت رادیو اکتیو شده خارج شوند و هیچ گونه اثرات منفی نیز ندارد.

حالت Nuclear Winter بازی Fallout 76 در ماه اوت میلادی شروع به کار خواهد کرد و همچنین بازیکنان قادر به انتخاب یعضی از Perk ها خواهند بود و این شکل نیست که یک سری کارت های Perk رندوم و تصادفی در اختیار شما قرار گیرد. اگر یک کارت دوبرابر در اختیار شما قرار گیرد، می توانید Overseet Ticket دریافت کنید که یک سری Perk های جدید را در مسابقات دیگر برای شما باز خواهد شد.

دیگر خبر پیرامون Fallout 76 اما Vault 94 بود که این محل Raid های بازی است و این مسابقات نیز 4 نفره خواهند بود. گفته شده است که این محیط فوق العاده معمایی است و سه سطح سختی نیز در دسترس بازیکنان است که هر سطح یک سری جوایز خاص خود را دارد. حتی اگر در وسط مسابقه کشته شوید نیز هنوز جوایزی دریافت خواهید کرد و دست خالی برنخواهید گشت.

سیستم دیالوگ های بازی نیز قرار است چیزی شبیه Fallout 3 باشد به این صورت که دیالوگ ها بر اساس توانایی شخصیت و همچنین کاریزما و دیگر الگوهای شخصیتی بازیکن باشد. قرار نیست که تنها یک سری گزینه های کلی در دسترس باشد. توسعه دهندگان گفته اند که سیستم گفتگوی Fallout 3 را بیشتر ترجیح می دهند و به همین دلیل از آن استفاده کرده اند.

در آخر اما در مورد سرورهای شخصی صحبت ش و قرار است یک سرور خاص برای حالت تست آپدیت های جدید در نظر گرفته شود و به این صورت نیز آپدیت ها بهتر خواهند بود و قطعا از روز اول شاهد باگ های عجیب نخواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.