سریال Fallout‌ فال‌آوت
یحیی رحیمی

تولیدکننده سریال فال‌آوت: مثل اینکه Fallout 5 را ساخته باشیم

یحیی رحیمی 14 اسفند 1402 بدون دیدگاه
114 بازدید

تولیدکننده سریال Fallout در مصاحبه تازه‌ای به چالش‌های تولید اشاره کرده و معتقد است که این سریال تقریباً مانند آن است که بازی Fallout 5 را ساخته باشند. بتسدا سال گذشته اعلام کرد که تا زمان انتشار بازی الدر اسکرولز 6، تولید بازی جدید فال‌آوت را شروع نخواهند کرد. در نتیجه سریال جدید آمازون برای پر کردن خلأ ایجادشده ساخته و پخش خواهد شد. تولیدکننده ارشد معتقد است که این سریال به شکلی می‌تواند انتظارات طرفداران بازی جدید را رفع کند.

جاناتان نولان، تولیدکننده ارشد سریال فال‌آوت در گفتگو با مجله توتال فیلم در مورد شو جدید آمازون صحبت کرد. وی این سریال را به مجموعه بتمن تشبیه کرد که هر اثر جدید، داستان خودش را دارد و متفاوت با دیگری است. وی معتقد است که تفاوت آثار باعث ایجاد آزادی عمل بیشتر می‌شود و دست آنها برای روایت یک داستان تازه باز است. او معتقد است که آزادی عمل باعث شده تا سریال Fallout «تقریباً مثل Fallout 5» باشد و تنها تفاوت آن است که داستان به شک تعاملی و در بستر ویدیوگیم روایت نمی‌شود.

تولیدکننده در این مورد گفت: «فال‌آوت در طول دوران حرفه‌ای‌ام، نزدیک‌‌ترین اثر به اقتباس بتمن بود. جهان بتمن و داستان‌هایش آن‌قدر گسترده است که هیچ نسخه اصلی یا داستان اصلی وجود ندارد و شما آزادید که داستان خودتان را خلق کنید. هرکدام از بازی‌های (Fallout) دارای داستان مجزا در شهر متفاوت با شخصیت‌های اصلی گوناگون، اما دنیای روایی یکسان هستند. سریال نیز رابطه مشابهی با بازی‌ها دارد و مثل اینکه ما Fallout 5 را ساخته باشیم. نمی‌خواهم حرفم گستاخانه قلمداد شود، اما سریال نسخه غیرتعاملی بازی است، درست است؟»

سریال Fallout‌ فال‌آوتزمان پخش سریال Fallout

آمازون برای اقتباس تلویزیونی بازی Fallout، تصمیم به روایت داستان تازه‌ای گرفته است. به عبارتی، اقتباسی مشابه سریال لست آو آس نخواهیم دید و فیلم‌نامه به‌طور مستقل از بازی‌ها نگارش شده است. هرچند شخصیت‌های آشنا این مجموعه نقش‌آفرینی را خواهیم دید و تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا نیز در روند تولید آن نقش پررنگی دارد. هاوارد به‌عنوان تولیدکننده ارشد در ایجاد حس و حال کلی سریال دخالت دارد و چندی پیش اعلام کرد که داستان سریال فال‌آوت، معیار حساب می‌شود و جزو داستان کلی فال‌آوت قلمداد می‌شود. به عبارت دیگر داستان سریال از لحاظ اصالت و اهمیت، هیچ تفاوتی با بازی‌ها ندارند.

شایعات مختلفی در مورد مجموعه بازی فال‌آوت شنیده می‌شود. ریمستر Fallout 3 جزو این شایعات است که هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است. بازی Fallout 76 نیز همچنان محتوای تازه دریافت می‌کند و طبق گفته‌ها، پایداری خوبی پیدا کرده و بسیاری مشغول تجربه آن هستند. قسمت اول سریال Fallout در تاریخ دوازدهم آوریل (24 فروردین) از سرویس اینترنتی آمازون پرایم پخش خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.