Cyberpunk2077-A_beautiful_beast-
یحیی رحیمی

CD Projekt RED از تاثیر مذهب روی بازی Cyberpunk 2077 می گوید

یحیی رحیمی 4 مرداد 1398 بدون دیدگاه
808 بازدید

استودیو CD Projekt RED به شدت در حال کار روی بازی Cyberpunk 2077 است و می خواهد شهر اصلی آن را کاملا به واقعیت نزدیک کند. تم شهر آینده نگرانه است و به نوعی ماشین های پیشرفته و ربات های هوشمند همه جای شهر مشاهده می شوند. یکی از موضوعاتی که بازی روی آن تاکید دارد، مذهب است و حالا توضیحات جدیدی در مورد این بخش داده شده است.

استودیو CD Projekt RED در گفتگوی جدیدی با وب سایت لهستانی Gry Online در مورد نحوه قرار دادن دین و مذهب در بازی صحبت کرده است:

همان طور که من گفتم، تمام چشم انداز ما این است که بازی بر اساس دنیای واقعی ساخته شود. مذهب نیز یکی از بخش های مهم آن است و به نوعی روی جامعه تاثیر دارد. در بازی ما مسیحیت و یک سری شاخه های آن حضور دارند و البته مذاهب شرق نیز حاضر هستند. ما نمی خواهیم از کنار مذهب بگذریم زیرا که این اهمیت زیادی در دنیا دارد.

تقریبا همه چیز به انتخاب بازیکن بستگی دارد ما بازیکن را مجبور نخواهیم کرد که سمت آن برود. یک سری مراحل داریم که شامل تم های مذهبی است و باید تاکید کنم که هیچ گونه بی احترامی نسبت به مذاهب نداریم.

این مصاحبه در اصل به زبان لهستانی است و ترجمه آن کمی واضح نبود و اوایل گفته شده بود که تنها مسیحیت در بازی وجود دارد اما بعدا اصلاح شد و مذاهب شرق نیز اضافه شدند. مشخص نیست که منظور از مذاهب شرقی آیا اسلام نیز هست یا اینکه منظور مذاهبی مانند بودایی است. به هر حال بسیار جذاب است که Cyberpunk 2077 این چنین به دنیای واقعی پایبند است و واقعا استودیو بازی گل کاشته است و به نظر از سری GTA نیز فراتر رفته اند و یک بازی جذاب تر ارایه داده اند.

قرار است که دموی نمایش داده شده در E3 2019 در مراسم PAX West به همگان نمایش داده شود. این بازی قرار است در تاریخ 16 آوریل 2020 عرضه شود و نسخه پیش فروش آن نیز با 10 دلار ارزان تر در دسترس است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.