marvels-avengers
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: شروع طوفانی Marvel’s Avengers

یحیی رحیمی 17 شهریور 1399 بدون دیدگاه
477 بازدید

گروه Gfk مانند هفته های پیشین به انتشار چارت فروش هفتگی بازی های ویدیویی انگلستان پرداخته است. این هفته شاهد حضور سه بازی جدید میان 10 عنوان پرفروش هفته هستیم که بزرگ ترین آن‌ها، بازی Marvel’s Avengers است. این بازی موفق به کسب مقام اول چارت شده و هفته اول را طوفانی شروع کرده است.

Marvel’s Avengers توسط استودیوهای Crystal Dynamics و Edios Montreal تولید شده و داستان گروه انتقام جویان در مقابل دشمن سرسختی را روایت می کند. فروش فیزیکی بازی نسبت به آخرین ساخته ادیوس مونترئال به نام Shadow of the Tomb Raider دو درصد پیشرفت داشته است و انتظار فروش بهتری از این بازی می رفت.

فاصله زیادی میان فروش فیزیکی هفته اول بازی اونجرز و Marvel’s Spider-Man وجود دارد و یک سوم فروش اسپایدرمن به دست آمده است. Square Enix باور دارد که بازی یک سرویس آنلاین است و بیشتر درآمد آن از طریق فروش آیتم به دست می آید. فروش اولیه بازی اهمیت زیادی نخواهد داشت و ایجاد یک پلتفرم مناسب با محتوای رضایت بخش تضمین سود بازی خواهد بود.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 هم از تازه واردهای چارت این هفته بود که در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش بازی در مقایسه با Tony Hawk’s Pro Skater 5 که در سال 2015 عرضه شد، 448 درصد افزایش داشته است. NBA 2K21 از دیگر بازی های مهم هفته گذشته بود که فروش آن به نسبت نسخه پیشین، 37 درصد افت کرده است. دریافت نمره پایین از سوی طرفداران و بررسی های ضعیف، از دلایل فروش پایین بازی گزارش شده است.

در ادامه می توانید چارت فروش هفته پیش منتهی به 5 سپتامبر را مشاهده کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  1. Marvel’s Avengers
  2. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
  3. NBA 2K21
  4. Animal Crossing: New Horizons
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Minecraft (Switch)
  7. Grand Theft Auto 5
  8. FIFA 20
  9. Ghost of Tsushima
  10. PGA Tour 2K21

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.