batman-arkham-origins
یحیی رحیمی

طراح بازی استودیو Warner Bros. Montreal از کار روی یک بازی در دنیای DC خبر داد

یحیی رحیمی 2 مرداد 1398 بدون دیدگاه
706 بازدید

اگر یک سری شایعات و گمانه زنی های ضعیف را کنار بگذاریم، مدت هاست که هیچ خبری از جانب دو استودیو Rocksteady و Warner Bros. Montreal نشنیده ایم. این دو استودیو روی سری بازی محبوب Arkham کار کرده اند و از سال 2015 که بازی Arkham Knight منتشر شده است، طرفداران در شگفتند که این دو استودیو در حال چه هستند و چه چیزی باعث سوت آن‌ها شده است. به هر حال ما هنوز جوابی برای این سوال نداریم اما امروز یک بخش کوچک از پازل پیچیده ما حل شد و به نظر استودیو روی پروژه ای در دنیای DC کار می کند.

طراح بازی استودیو WB Montreal به نام Osama Dorias اخیرا یک پست پیرامون پروژه هایی که روی آن کار کرده است منتشر کرده است. البته هیچ گونه ژانر و اسم بازی درپست او مشاهده نمی شود اما گفته است که اخیرا روی یک فرانچایز در دنیای DC کار کرده است. این البته چیزی را مشخص نمی کند اما خب حداقل می دانیم که پروژه جدید آن‌ها پیرامون دنیای شخصیت های DC است.

استودیو از سال 2013 که بازی Arkham Origins را منتشر کرده است، تا به حال به طور جداگانه روی هیچ بازی کار نکرده است و هر آنچه از او شنیده ایم سکوت بوده است. یک سری شایعات وجود دارند که استودیو در حال کار روی پروژه های مختلفی مانند Suicide Squad و حتی بازی Batman پیرامون Damian Wayne است. هیچ کدام از این صحبت ها جدی نیست و البته تا به حال شایعات زیادی از وجود یک پروژه Batman جدید خبر داده اند که نمی دانیم واقعا وجود دارد یا نه.

با توجه به اینکه کار روی DC انجام می گیرد و اینکه استودیو نیز شروع به صحبت در مورد آن کرده است، بعید نیست که به زودی اطلاعات بیشتری را دریافت کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.