wolfenstein-youngblood-image-5
یحیی رحیمی

توضیحات بتسدا در مورد Wolfenstein: Youngblood: سیستم آپدیت سلاح‌ها و توانایی های عجیب

یحیی رحیمی 2 مرداد 1398 بدون دیدگاه
677 بازدید

این تنها حالت Co-Op و طراحی غیرخطی مراحل بازی نیست که در Wolfenstein: Youngblood تازه سروکله‌اش پیداشده است و برعکس نسخه‌های قبلی، یک سری مکانیسم‌های نقش‌آفرینی نیز اضافه‌شده‌اند. سیستم پیش روی و به‌روزرسانی سلاح‌ها در نسخه‌های قبلی وجود داشت اما این بازی قرار است مرزها را جابه‌جا کند و با ویژگی‌هایی همچون درخت توانایی‌ها و سیستم سطح‌بندی هوش از سر بازیکنان ببرد.

بتسدا در جدیدترین پست خودش از سیستم‌های به‌کاررفته در Wolfenstein: Youngblood خبر داده است. بازی قرار است در طول گیم پلی به بازیکنان یک سری امتیاز اهدا کند که این امتیازها را می‌توان با آپدیت لباس مخصوص به تن شخصیت‌ها در سه دسته: ذهن، عضله و قدرت خرج کرد. همچنین سیستم به‌روزرسانی سلاح نیز اجازه تغییر و بهتر کردن تمامی جنبه‌های تفنگ را می‌دهد.

خرج کردن امتیازها روی بخش ذهن اجازه می‌دهد که گلوله‌های بیشتری را دشمنان مرده جمع‌آوری کنید و همچنین آیتم‌های قابل‌جمع آوری را روی نقشه دید و البته میزان سلامت را بالا برد و در هنگام تعویض سلاح نیز خشاب به‌صورت خودکار پر باشد و لازم نباشد که خشاب را تعویض کنید. در حالت عضله اما برتری‌هایی مانند سلاح‌های دوگانه، ضدگلوله بیشتر و افزایش ظرفیت حمل گلوله و حمل سلاح‌های سنگین‌تر خواهید داشت.

در مورد بخش قدرت نیز بگوییم که بتسدا چیزی در مورد آن نگفته است اما برای نمونه توانایی‌هایی مانند کشتن دشمن با یک ضربه در اختیار شما خواهد بود. به‌روزرسانی تفنگ‌ها نیز به‌صورت کامل است از خشاب گرفته تا ماشه ولوله تفنگ را می‌شود بهتر کرد و به‌نوعی بازی مانند شوترهای قدیمی و کلاسیک دنبال نمی‌شود و رفته‌رفته واقعیت در جلد شوترها بیشتر خود را نشان می‌دهد.

آپدیت سلاح‌ها البته توسط جمع‌آوری نقره انجام می‌گیرد که آن نیز در طول پاریس پخش‌شده است و البته کامل کردن مراحل نیز بخشی از این نقره را تأمین خواهد کرد. خرید درون بازی تنها شامل آیتم‌های تزئینی خواهند بود و نگران کسب قدرت بیشتر توسط بازیکنان نباشید.
Wolfenstein: Youngblood قرار است 26 ژوئیه برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.