یحیی رحیمی

سهام EA به دلیل از دست دادن لایسنس تیم یوونتوس به کونامی افت کرد

یحیی رحیمی 28 تیر 1398 بدون دیدگاه
914 بازدید

دیروز کونامی خرید حق استفاده از تیم یوونتوس در بازی PES 2020 را به صورت رسمی اعلام کرد. به همین دلیل کمپانی EA مجبور شده است که از اسم دیگری برای تیم یوونتوس در بازی FIFA 20 استفاده کند و این چندان برای بازیکنانی که 60 دلار برای چنین بازی می پردازند جالب نیست.

این اتفاقی عجیب برای FIFA و خود EA است و معمولا حق استفاده از تیم های بزرگ همیشه در انحصار این کمپانی آمریکایی بوده است. البته این قرارداد جدید با کونامی، مانع استفاده از اسم بازیکنان نمی شود و می توان قیافه و اسم آن‌ها را استفاده کرد و همین موضوع باعث شده است که سهام کمپانی EA یک سقوط آزاد عجیب داشته باشد.

وب سایت CNBC دیروز در گزارش مالی خود گفته است که سهام EA حدود 3.28 درصد در روز سه شنبه افت کرده است و ارزش هر سهم این کمپانی از 92.22 دلار به 89.11 دلار افت کرده است و این رقم واقعا زیادی است و اگر کمی از بازار بورس سردرآورید، می توانید ضرری که به سهام داران وارد شده است را درک کنید. در حالت معمول این کمپانی چنین افت سهامی را شاهد نبوده است و البته شروع فصل دوم Apex Legends نیز افت سهام 5 درصدی را عاید EA کرد.

همان طور که گفتیم EA در دو هفته گذشته به اندازه یک سال افت سهام را شاهد بوده است و شروع فصل دوم Apex Legends نیز همه چیز را بدتر کرد. همه از محتوای کم این بازی می نالیدند و شروع فصل دوم نیز کمکی به افزایش محتوا نکرد. به هر حال ارزش هر سهم EA در حال حاضر 89.19 دلار است و از رقم قبلی نیز پایین تر آمده است. به هر حال EA عملکرد جالبی در امسال نداشته است و بازی هایی که روانه بازار کرده است نیز همگی دچار حاشیه فراوان بوده اند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.