دانلود بازی Contra Rogue Corps برای PC
دانلود بازی Contra Rogue Corps برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Contra Rogue Corps برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1398 1 دیدگاه
8,361 بازدید

دانلود بازی Contra Rogue Corps برای کامپیوتر

Contra برگشته است! دو سال بعد از پایان یافتن جنگ Alien Wars، حالا شهر آرام در حال خزیدن به سمت پایان جنگ نهایی خود است. همه‌جا نقش هرج‌ومرج دیده می‌شود و دشمن در تمام گوشه و کناره‌ها کمین کرده است. استودیو Konami Digital Entertainment با بازی جدیدی برگشته است و این بار Contra Rogue Corps قرار است شمارا به میانه یک جنگ عظیم ببرد که نه دوست و دشمن می‌شناسد و نه انسان و هیولا، این نبردی است برای اتمام به تمام جنگ‌های دنیا؛ اینجا آخرالزمان است و همه‌چیز در تلاش برای بقا یافتن از تاریکی و مرگ.

ممکن است آن‌ها نیروهای مخصوص و عجیب‌وغریبی نباشند اما برای نجات دنیا از همه‌کس آماده‌تر هستند و حداقل آماده فدا شدن هستند. نبردهای فوق‌العاده‌ای پیش روی شماست. هرکدام از شخصیت‌های بازی برای خودشان گذشته‌ای دارند و هرکدامشان نیز از شمشیر بران تر و از کوه مستحکم‌تر هستند. شکست دادن این افراد به از دست دادن جان خودتان منجر خواهد شد و موقعی که با آن‌ها بازی می‌کنید، مواظبشان باشید. هر بار یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی را حمل خواهید کرد و هرکدام از آن‌ها نیز دارای گلوله بی‌پایان هستند. برای اینکه در مقاطع بالاتر دوام بیاورید، لازم است که این سلاح‌ها را ارتقا دهید وگرنه کلاهتان پس معرکه ست و شکست دادن این هیولاهای زشت و حال به هم زن در Contra Rogue Corps فوق‌العاده کار سختی و حوصله سر بری خواهد شد.

سری بازی Contra تابه‌حال بازیکنان زیادی را سرگرم خودکرده‌اند و حالا این نسخه جدید می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند. بیش از 100 سلاح متنوع و همچنین شخصیت‌های قدرتمند آماده انتخاب شما هستند و مأموریتی بزرگ برای نجات دنیا پیش رویتان است. وقت آن است که کمی از خودتان جربزه نشان دهید و این هیولاها را به همان جهنم‌دره‌ای که از آن آمده‌اند بازبفرستید. بازی Contra Rogue Corps پر از هیجان و صحنه‌های خیره‌کننده‌ای است که عطش تجربه دوباره آن را پیش شما بارها و بارها زنده خواهد کرد. بهتری بخش بازی نیز حالت آنلاین آن است که تا 4 نفر می‌تواند کنار هم دیگر به شکست دادن موجودات زشت و هیولاهای عظیم بپردازند. در کنار جلوه‌های بصری زیبا و موسیقی گوش‌نواز، گیم پلی اکشن و درگیر کننده‌ای فراهم‌شده است که هوش ازسرتان خواهد برد. تنها کافی است یکی از دشمنان پیش رو را از راه بردارید و آنگاه عطش کشتن دشمن بعدی در وجودتان شعله‌ور خواهد شد.

Contra Rogue Corps بازی برای افرادی است که دنبال هیجان و اکشن هستند.

در ادامه برای دانلود بازی Contra Rogue Corps با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8.1 / 10 (64 bit) (64 bit OS required)
Processor: Intel Core i5-4460 (3.20GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required)
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space
Additional Notes: Controller required to play

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit (64 bit OS required)
Processor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX960 (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space
Additional Notes: Controller required to play

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

CONTRA is back! Two years after the Alien Wars ended, the Damned City erupts from the final battleground. From the midst of the chaos, a group of scoundrels emerge. They might not be typical heroes, but they’re here to save the world… or get rich trying. Featuring action packed battles, customisable gear, gigantic bosses and explosive multiplayer action.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    fadore

    مهمان

    با سلام من این بازی رو دان کردم وبعد نصب و کرک ولی صفحه شروع بازی میاد هیچ دکمه کیبورد و موسی کار نمیکنه میشه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید