Zombie-Army
یحیی رحیمی

مدیرعامل Rebellion: پول بیشتر مهمترین دلیل امضای قرارداد انحصاری Epic Games است

یحیی رحیمی 22 تیر 1398 بدون دیدگاه
687 بازدید

مدتی پیش بود که به یک باره اعلام شد بازی Zombie Army 4: Dead War در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود. این موضوع برای بسیاری از طرفداران عجیب بود و تقریبا واکنش های منفی زیادی را در پی داشت. مدیرعامل استودیو Rebellion آن زمان گفت که نمی خواهد در موارد قراردادهای انحصاری صحبت کند و تنها گفته بود که این راه بهتری برای بازی خواهد بود.

Jason Kingsley اخیرا پاسخ قانع کننده تری به تغییر ناگهانی فروشگاه بازی داده است و گفته است که دلیل اصلی انجام چنین کاری پول و سود بیشتر بوده است. به نظر می رسد که دلارهای سبز چشم او را گرفته اند و به همین دلیل فروشگاه بازی را تغییر داده اند. او در گفتگویی از تاثیر فروشگاه Epic Games صحبت کرده است و به هیچ وجه نیز از بیان دلیل انحصاری کردن بازی Zombie Army 4: Dead War سرباز نزده است.

او گفته است که Epic Games Store پول زیادی پرداخت می کند و برای بردن رقابت از استیم، همه کاری می کند. او باور دارد که قراردادهای انحصاری کمی خشک و ناامید کننده هستند اما خب Epic سود زیادی را پیشنهاد می دهد. او در این مورد گفت:

به طور کلی من انحصار بازی ها را پیشنهاد نمی کنم و آن‌ها را ترجیح نمی دهم اما موقعیت Epic را درک می کنم و دوستانه بگویم که آن‌ها برای ساخت فروشگاهشان پول زیادی خرج می کنند. سود زیادی به جیب آن‌ها می رود و این فوق العاده است و حالا ما نیز بخشی از پول آن‌ها را به جیب می زنیم؛ واقعا از آن‌ها تشکر می کنم.

مدت هاست که دلیل این انحصاری شدن بازی ها بسیاری را آزار داده است و حالا یک توسعه دهنده دلیل اصلی را بیان کرده است و قطعا ناشران بازی های ویدیویی عاشق چشم و ابروی Epic Games نیستند. خود Epic نیز بارها گفته است که 30 درصد سود استیم از بازی های فوق العاده زیاد است و این درصد در مورد فروشگاه آن‌ها 13 درصد است. به هر حال سود بیشتری به جیب ناشران خواهد رفت. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.