mortal kombat 11
یحیی رحیمی

شخصیت جدید Mortal Kombat 11 به نام Sindel معرفی شد

یحیی رحیمی 18 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,170 بازدید

چند ماهی است که بازی Mortal Kombat 11 به بازارها عرضه شده است و استودیو NetherRealm نیز به شدت در حال کار روی محتوای بعد از انتشار بازی است. تعدادی شخصیت های جدید برای این بازی در نظر گرفته شده است و قرار است به ترتیب شاهد معرفی آن‌ها باشیم. این دفعه اما یکی از کاراکترهای محبوب طرفداران به نام Sindel را معرفی خواهیم کرد.

امروز بالاخره مشاهده کردیم که شخصیت Sindel در Mortal Kombat 11 به چه شکلی خواهد بود. تصویری از او توسط کارگردان بازی به نام Ed Boon منتشر شده است و به نوعی این یک مدل از شخصیت اصلی است و باید او را در عمل نیز مشاهده کرد.

Mortal-Kombat-11-Sindel

همان گونه که در تصویر می توانید مشاهده کنید، Sindel لباسی زنانه و بنفش به تن دارد و البته خود تصویر بسیار تاریک است و سخت که بگوییم او واقعا چه شکلی است و چه تغییراتی نسبت به قبل داشته است. اما می شود موی دراز او را به همراه چشمان وحشتناکش دید. او همچنین حالت زامبی مانند به خود گرفته است و اگر یادتان باشد، این شخصیت محبوب در نسخه 2011 بازی در جایی از داستان مرد و به نظر حالا به حالتی زامبی مانند زنده شده است و ممکن است فنون جدیدی نیز کسب کرده باشد.

هیچ گونه ویدیویی از گیم پلی او منتشر نشده است و تنها مدل شخصیت او را شاهد هستیم. سخت نیست حدس بزنیم که گیم پلی این شخصیت نیز تا چند روز آینده منتشر خواهد شد. چند هفته پیش نیز شخصیت Nightwolf رونمایی شد و هنوز گیم پلی او را دریافت نکرده ایم. به هر حال ممکن است که ویدیو جدیدی از هر دوی آن‌ها به زودی منتشر شود. Mortal Kombat 11 دارای Fatality های بسیار جذابی است و باید دید که Sindel چطور کار حریف را تمام خواهد کرد.

Mortal Kombat 11 در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.