mortal kombat 11
یحیی رحیمی

بسته الحاقی Mortal Kombat 11: Aftermath معرفی شد: شخصیت ها و داستان جدید

یحیی رحیمی 18 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
2,034 بازدید

استودیو NetherRealm بسته الحاقی جدید بازی Mortal Kombat 11 را امروز معرفی کرد. این DLC جدید محتوای فوق العاده زیادی را به بازی اضافه می کند و جدا از آن نیز یک سری شخصیت های کلاسیک بازی را هم فرا می خواند. قرار است این محتوای جدید روز 26 مه میلادی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

یکی از بزرگ ترین افزودنی های Mortal Kombat 11: Aftermath، یک بخش داستانی جدید است. در اتفاقی تازه بعد از پایان یافتن داستان اصلی بازی، شما با شخصیت Liu Kang که یک حریف آشناست هم دست خواهید شد و همراه دیگر شخصیت های کلاسیک این سری بازی، به دنبال زنده کردن تاریخچه بازی بعد از شکست دادن کرونیکا خواهید شد.

شخصیت های تازه ای همچون Fujin، God of Wind و همچنین برادر Raiden و در آخر Sheenva که ملکه نژاد شوکان با 4 دست است به بازی اضافه خواهند شد. یکی از جذاب ترین شخصیت های اضافه شده اما Robocup از دهه 80 میلادی است که در واقع یک ربات معروف است و این پیتر ولر، بازیگر اصلی این شخصیت، است که صدا پیشگی این شخصیت را برعهده گرفته است.

اگر از بازی خوشتان آمده است و دنبال قیمت آن می گردید باید گفت که خود بسته الحاقی Mortal Kombat 11: Aftermath قیمت 40 دلاری دارد که البته اگر بخواهید دیگر DLC ها را هم یک جا داشته باشید، لازم است 50 دلار پول برای خرید آن پرداخت کنید. اما اگر خود بازی را هم تا به حال خریداری نکرده اید، نسخه کامل این بازی 60 دلار برای شما آب خواهد خورد.

بعد از انتشار این بسته الحاقی است که قرار است یک آپدیت هم برای بازی منتشر شود که میدان های نبرد جدیدی همچون Dead Pool و Soul Chamber را اضافه می کند. در آخر یک سری آیتم ها هم به میدان نبرد اضافه می شوند که با استفاده از آن‌ها می توانید بلای دردناکی سر حریف بیاورید. همان طور که شنیدید، بازی Mortal Kombat 11: Aftermath روز 6 خرداد عرضه خواهد شد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.