Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل پنجم – هفته‌ی نهم

کیوان آمیرزاده 22 شهریور 1397 بدون دیدگاه
842 بازدید

در این مقاله قصد داریم تا به شما در کامل کردن چالش‌های هفته‌ی نهم فصل پنجم بازی Fortnite کمک کنیم. کمتر از یک هفته تا پایان فصل پنجم بازی فاصله داریم که چالش‌های هفته‌ی بعد، آخرین چالش‌های این فصل هستند.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- با اسلحه‌های انفجاری به دشمنان آسیب‌رسانی کنید (500 واحد)

راحت‌ترین روش برای کامل کردن این چالش، استفاده ازStinger ها است. این نارنجک‌ها در بازی بیش از حد دست کم گرفته شده‌اند در حالی که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را به دشمنان یا ساختمان‌های نزدیک آن‌ها بچسبانید و آسیب شدیدی را به دشمنان خود وارد کنید. C4 ها نیز آسیب‌رسانی بالایی دارند که سریع‌تر می‌توانند برای کامل کردن این چالش به شما کمک کنند.

2- انجام حرکات نمایشی با ATK یا Shopping Cart ها (150 هزار امتیاز)

به مناطق بیابانی بازی در مود 50 vs 50 بروید و به دور از بازیکنان دیگر، سوار بر ATK های موجود شوید و به پریدن از مکان‌های بلند بپردازید. البته شاید Shopping Cart ها برای کامل کردن این چالش ساده‌تر باشند که با ساخت و ساز می‌توانید از فواصل زیاد به راحتی خود را به پایین پرتاب کنید و امتیاز بسیار زیادی را کسب کنید.

Fortnite

3-نقشه‌ی گنج را پیدا کنید.

با توجه به عکس می‌توانید به راحتی مکان گنج این چالش را پیدا کنید.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- چالش‌های مرحله‌ای: پیدا کردن صندوق‌ها (شروع از Hunted Hills)

شما باید در پنج مرحله به مکان مورد نظر بروید و یک صندوق را باز کنید. دقت کنید که تنها با باز کردن یک صندوق، مرحله‌ی مورد نظر به پایان می‌رسد و پس از اتمام بازی و برگشتن به صفحه‌ی اصلی، مکان مرحله‌ی بعدی برای شما نمایش داده خواهد شد. در مود 50 vs 50 به راحتی صندوق مورد نظر را باز کنید و خود را بکشید و مرحله‌ی بعد را کامل کنید. سریع‌ترین راه برای کامل کردن این دسته از چالش‌ها استفاده از این حقه است.

  1. مرحله‌ی 1: Haunted Hills
  2. مرحله‌ی 2: Shifty Shafts
  3. مرحله‌ی 3: Lazy Links
  4. مرحله‌ی 4: Tilted Towers
  5. مرحله‌ی 5: Retail Row

Fortnite

5- از Stone Head های متفاوتی دیدن کنید (7 عدد)

با توجه به عکس می‌توانید به راحتی این چالش‌ها را کامل کنید.

6- کشتن 5 نفر با Assault Rifle

به منطقه‌ی Tomato Temple بروید تا چالش هفتم را نیز هم‌زمان با این چالش جلو ببرید. راحت‌ترین راه برای پیدا کردن Assault Rifle ها در این منطقه، گشتن خانه‌هایی است که در این محیط قرار دارد. حواستان باشد که به سراغ مود Solo بروید تا راحت‌تر و سریع‌تر این چالش را کامل کنید.

7- کشتن 3 نفر در Tomato Temple

با ترکیب کردن چالش 6 و 7 می‌توانید هر دو چالش را به راحتی جلو ببرید اما اگر چالش 6 را قبلاً کامل کرده‌اید، بی‌خیال خانه‌ها شوید و مستقیم درون مقبره‌های موجود در این مکان فرود بیایید تا سریع‌تر از بقیه اسلحه‌ پیدا کنید. سپس به سمت خانه‌های این محیط بروید و مطمئن باشید که حداقل یک نفر را به راحتی می‌توانید بکشید. در نهایت ستاره‌ی مخفی را می‌توانید طبق عکس زیر پیدا کنید.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.