efootball-pes-2020
یحیی رحیمی

دموی بازی eFootball PES 2020 هشتم مرداد عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 11 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,134 بازدید

کونامی چند سالی است که با تصمیمات عجیب و غریبش به حاشیه رانده شده است و دیگر آن شور و شوق پیرامونش دیده نمی شود. از یک سو بهترین بازی ورزشی اش به نام Pro Evolution Soccer رقابت را به FIFA باخته است و بازی های دیگر نیز طرفداران خود را از دست داده اند. امسال کونامی با هدف جذب طرفدار در مسابقات eSports، نام نسخه جدید PES را به eFootball PES 2020 تغییر داده است.

طبق سنت همیشگی کونامی، یک دمو برای بازی eFootball PES 2020 در نظر گرفته شده است و می توانید در تاریخ 8 مرداد، این دمو را به رایگان دریافت کنید. تنها 14 تیم در این نسخه حضور دارند و از جمله آن‌ها می توان به بارسلونا، آرسنال، سائو پائولو، کولو کولو، واسکو دا گارما و ریور پلاته و… اشاره کرد که البته غیر از بارسلونا و آرسنال، بقیه طرفدار چندانی ندارند.

در مورد مودهای حاضر در نسخه دموی eFootball PES 2020 نیز باید بگوییم که حالت Quick Play و همچنین Co-Op در نظر گرفته شده است و حالت ادیت نیز در این نسخه حاضر خواهد بود و می توانید پیراهن و خود تیم های موجود را اصلاح کنید. این دمو امکان امتحان ویژگی های جدید گیم پلی مانند دریبل دینامیک و حرکات پا به توپ جدید را به بازیکن ارایه خواهد کرد.

گفته می شود که نسخه کامل بازی دارای تجربه آنلاین جدیدی به نام Matchday است که احتمالا با الگو از FIFA ساخته شده باشد و البته بخش Master League نیز کاملا زیر و رو شده است و تغییراتی را شاهد بوده است. کونامی در این مورد گفته است که نقل و انتقالات بازیکنان واقعی تر شده است و همچنین یک سری دیالوگ ها نیز به بازی افزوده شده است و البته طراحی منو نیز تغییراتی را داشته است.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ 10 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه دمو رایگان خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.