میسون گرینوود eFootball 2023
یحیی رحیمی

کونامی میسون گرینوود را به بازی eFootball 2023 برگرداند

یحیی رحیمی 23 مرداد 1402 بدون دیدگاه
4,170 بازدید

میسون گرینوود پس از اتفاقات جنجالی سال گذشته از تیم فوتبال منچستر یونایتد کنار گذاشته شد و هر دو بازی FIFA 23 و eFootball 2023 او را به‌طور کامل کنار گذاشتند. کونامی در آپدیت جدید ای‌فوتبال تصمیم گرفته تا گرینوود را به تیم اصلی بازگرداند. اتفاقی که می‌تواند نشانه‌ای از بازگشت احتمالی او به ترکیب اصلی تیم یونایتد و ازسرگیری تمرینات با تیم اصلی باشد.

تیم فوتبال منچستر یونایتد پس از شکایت رسمی نامزد گرینوود و متهم شدن به خشونت جنسی، رسماً او را از تیم کنار گذاشت. شکایت انجام‌شده رسماً در فوریه 2023 پس گرفته شد و او بدون دادگاهی، تبرئه شد. این باعث شد تا مانعی برای ازسرگیری زندگی حرفه‌ای او وجود نداشته باشد. بازگشت این بازیکن اما در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و سران یونایتد با بررسی جوانب ماجرا و امکان صدمه‌ دیدن برند باشگاه، تصمیم‌گیری در مورد او را به تعویق انداختند. سرنخ‌هایی از بازگشت گرینوود به تیم اصلی پیدا شده بود و کونامی نیز این احتمال را افزایش داد.

پس از نصب آپدیت جدید بازی eFootball 2023 و بررسی ترکیب تیم منچستر یونایتد، شاهد بازگشت گرینوود خواهید بود. گفتنی است کونامی یکی از شرکای اصلی یونایتد است و حق استفاده از چهره بازیکنان تیم، لباس اصلی و استادیوم را بر عهده دارد. ممکن است چراغ سبز بازگشت گرینوود به ترکیب تیم در بازی توسط یونایتد صادر شده باشد. گفتنی است مذاکراتی میان آدیداس به‌عنوان اسپانسر اصلی تیم و سران یونایتد در هفته گذشته انجام شد که نتایج آن اعلام شد. شایعاتی پس از مذاکرات در مورد اجازه آدیداس برای بازگشت گرینوود پخش شد.

میسون گرینوود eFootball 2023بازگشت گرینوود در eFootball 2023

آپدیت جدید eFootball 2023 ترکیب اصلی تیم‌ها را به‌روزرسانی کرده است. برای نمونه آندره اونانا نیز به دروازه‌بان اصلی منچستر یونایتد تبدیل شده است. دیگر تیم‌های مشهور لیگ‌های اروپایی نیز آپدیت شده‌اند و آخرین نقل و انتقالات گنجانده شده است. سرنوشت میسون گرینوود در منچستر همچنان نامشخص است. شایعات از احتمال خروج قرضی یا فروش دائم حکایت دارند. گفتنی است او تمرینات اولیه را به‌طور جدا از تیم آغاز کرده است و تصاویر منتشرشده نشان از افت کیفیت او داشت.

شرکت EA تصمیمی در مورد میسون گرینوود نگرفته است و همچنان خارج از FIFA 23 و فیفا موبایل قرار دارد. البته EA همکار رسمی منچستریونایتد نیست و بلکه تصمیمات ابتدا با کونامی به اشتراک گذاشته می‌شوند. بازگشت میسون گرینوود به ترکیب یونایتد در eFootball 2023 با خبر بدی همراه است. امتیاز اولیه او به 75 افت کرده است. قدرت او در بازی PES 2021 حدود 80 بود و همچنین پتانسیل رشد بسیار زیادی داشت. نظر شما چیست؟ آیا گرینوود بالاخره به ترکیب اصلی منچستر یونایتد بازمی‌گردد؟

گرینوود ای فوتبال منچستر یونایتد

منبع:‌ GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.