NBA-2K20
یحیی رحیمی

بازی NBA 2K20 معرفی شد: آنتونی دیویس روی کاور بازی!

یحیی رحیمی 11 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,006 بازدید

بازی های ورزشی روند خاصی در زمینه انتشار دارند و هر سال شاهد یک نسخه جدید از آن‌ها هستیم. در این میان بازی که برای طرفداران بسکتبال بسیار محبوب است و جایگاه خاصی برای آن‌ها دارد، NBA 2K است که امسال نیز استودیو 2K Games و Visual Concepts از انتشار یک نسخه جدید از این شبیه ساز بسکتبال خبر داده اند و اسم آن نیز همان طور که می توانید حدس بزنید، NBA 2K20 است.

NBA 2K20 بار دیگر در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار آن نیز 6 سپتامبر است. نسخه های مختلفی از این بازی معرفی شده اند که بر اساس هزینه شما، آیتم های مختلفی دریافت خواهید کرد. برای نمونه نسخه استاندارد این بازی، 60 دلار قیمت دارد و نسخه دیجیتال نیز 80 دلار و در آخر نسخه افسانه ای نیز 100 دلار قیمت دارد. آیتم های همراه این نسخه ها نیز پول مجازی بازی و یک سری لباس های خاص و پک های بازیکن برای بخش MyTEAM است.

بازیکن روی کاور نسخه امسال نیز آنتونی دیویس از تیم Los Angeles Lakers است که کمتر طرفدار بسکتبالی پیدا می شود که او را نشناسد. او روی کاور نسخه استاندارد قرار گرفته است و آخرین باری که او را روی کاور دیدیم نیز بر می گردد به نسخه 2016 بازی که به همراه جیمز هاردن و استف کوری بود. آنتونی دیویس در این مورد گفته است که انتخاب او به عنوان چهره اصلی NBA 2K20 یک دنیا برای او ارزش دارد و برای طرفداران هیجان زده است که می تونند بهترین شبیه سازی ورزشی در دنیا را این پاییز تجربه کنند.

کاور نسخه Legend بازی نیز به دواین وید رسیده است که امسال بازنشست شد و میادین بسکتبال را برای همیشه ترک کرد. این اولین بار است که او را روی کاور مشاهده می کنیم. هنوز نمی دانیم که چه تغییراتی در مورد NBA 2K20 انجام گرفته است و به زودی اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد. می توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید. گفتنی است که NBA 2K20 در تاریخ 6 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.