take-two-interactive
یحیی رحیمی

کمپانی Take-Two به دنبال انتشار بازی های کوتاه تر با تعداد بیشتر است

یحیی رحیمی 30 خرداد 1398 بدون دیدگاه
825 بازدید

کمپانی Take-Two Interactive بازی های بزرگی را تحت مالکیت خود دارد و در این میان تنها سری 2K Sports است که هر سال شاهد یک نسخه جدید از آن‌ها هستیم و بقیه بازی ها چند سال یک بار نیز نسخه جدیدی دریافت نمی کنند و برای نمونه نگاهی به تاریخ عرضه بازی Grand Theft Auto V بیندازید. به نظر می رسد قرار است این موضوع تغییر کند.

اکثر بازی های جدید در حال تبدیل شدن به یک سرویس هستند و به این شکل که با خرید بازی، تا چندین سال می شود محتوای جدید دریافت کرد. Take-Two نیز در حال بررسی این موضوع است و مایل به انتشار بازی های کوتاه تر اما با تعداد بیشتر و بازه زمانی انتشار کمتر است. مدیر عامل این کمپانی چند روزی است مصاحبه های مختلفی داشته است و امروز نیز در مورد انتشار بازی های جدید گفته است:

من دلیلی برای افزایش(فاصله بین انتشار بازی ها) نمی بینم. در واقع انتظار دارم که (بازی ها) فشرده تر شوند و قبول دارم که نحوه برخوردمان با مصرف کنندگان و ارایه محتوا به صورت دوره ای، باعث شده است که فشار کمتری روی ما برای بازاریابی بازی های جدید وجود داشته باشد. فاصله بین انتشار بازی ها از نظر ما برای ارایه یک بازی عالی در صنعت است و به نظرم همه می دانند که صبر و انتظار نیز چیز خوبی است.
ما باور داریم که استراحت دادن به یک بازی فکر خوبی است. من 12 سال پیش گفتم که بازی های ورزشی را به صورت سالانه منتشر نکنیم و بسیاری از مردم هم با این حرف موافق هستند؛ اما فکر می کنم که 8 سال فاصله بین دو بازی جدید نیز خیلی زیاد است. ممکن است که ما بازی های کوتاه تری را توسعه دهیم. ممکن است که توانایی ارایه محتوا به حالت دوره ای پس از انتشار بازی، ایده خوبی باشد و آن موقع دیگر بازی اصلی ساعت های گیم پلی کمتری خواهد داشت و این چیزی است که مشتریان نیز می خواهند.

Zelnick مخصوصا در مورد سرویس های آنلاین صحبت نکرده است اما خب صحبت های او نیز چنین معنی را می رساند. پابلیشرهای زیادی این شیوه را اعمال کرده اند و همه شان نیز موفق نبوده اند. باید دید که Take-Two چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.