Elden-Ring
یحیی رحیمی

دنیای بازی Elden Ring تنها خرابه ها و متروکه های تاریک و ترسناک خواهد بود

یحیی رحیمی 9 تیر 1398 بدون دیدگاه
922 بازدید

مدتی بود که از همکاری نویسنده بازی تاج و تخت و میازاکی در تولید یک بازی جدید خبر داریم بود و بالاخره در E3 2019 شاهد معرفی این بازی به نام Elden Ring بودیم. معمولا بازی های استودیو FromSoftware علاوه بر آنکه دارای سختی بیش از حد و ظالمانه ای هستند، دنیاهای عجیب و غریبی نیز دارند و این را در سری بازی Souls مشاهده کرده ایم.

معمولا بازی های میازاکی به این شکل است که تمدن بشری تماما نابود شده است و دنیا نیز یک متروکه است. Elden Ring قرار است  بسیار مشابه چنین چیزی باشد و می خواهد از سنت این استودیو استفاده کند. ما می دانیم که نحوه داستان سرایی و البته گیم پلی بازی تماما مانند Dark Souls است. اما اینکه بازی جهان باز است، همه انتظار دارند که شهرها و روستاهایی پر از حس زندگی و آدم های مختلف وجود داشته باشند اما میازاکی اخیرا تمام این امیدها را نقش بر آب کرده است و گفته است که Elden Ring نیز شباهت زیادی به Souls دارد و پر از خرابه و متروکه است:

hidetaka miyazakiروستاها قرار است که دخمه و سیاه چاله هایی تاریک و مخروب باشند که البته همه از ما انتظار دارند. ساخت یک بازی جهان باز واقعا چالش بزرگی برای ماست و اگر می خواستیم که شهرها را نیز اضافه کنیم، دیگر واقعا از حد ما خارج می بود. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که یک بازی جهان باز بسازیم که تمرکز بالایی روی توانایی های ما داشته باشد.

به نظر می رسد که Elden Ring نیز شاگرد بازی های قبلی میازاکی است و بالاخره نمی توان به راحتی نیز از کنار بازی هایی مانند Dark Souls گذشت. البته در دیدگاه تعدادی نیز چنین چسبیدن به سنت های پیشین مناسب نیست و باید خلاقیت به خرج داد. به هر حال قرار است که این بازی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود و هنوز تاریخ عرضه آن را نمی دانیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.