Marvels-Avengers
یحیی رحیمی

بخش داستانی Marvel’s Avengers به‌صورت تک نفره قابل بازی خواهد بود؛ Co-Op خیر!

یحیی رحیمی 31 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,191 بازدید

مدت هاست که از توسعه بازی Marvel’s Avengers توسط کمپانی Square Enix خبر داریم و از همان ابتدا وجود بخش Co-Op تایید شد اما هیچ گاه نفهمیدیم که عملکرد این بخش به چه صورتی خواهد بود. در نمایشگاه E3 2019 اطلاعات بیشتری از این بازی دریافت کردیم و حالا اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است که قابل توجه است.

بر اساس گفته های IGN، بخش داستانی بازی Marvel’s Avengers حالت Co-Op و آنلاین را نخواهد داشت و تنها می توانید به صورت تکی آن را پیش ببرید. این اطلاعات به صورت مستقیم از استودیو Crystal Dynamics منتشر شده است و در نتیجه کل تجربه داستانی بازی که Square Enix مدت هاست روی آن مانور می دهد را به تنهایی باید تمام کند. این ممکن است خبر خوبی برای همه نباشد.

اما در مورد بخش مولتی پلیر نیز احتمالا Marvel’s Avengers یک سری مودها و حالت های ثانویه و جانبی ارایه خواهد کرد که تجربه جدیدی برای شما و دوستانتان خواهد ساخت. اینکه مودهای بخش آنلاین بازی به چه صورتی هستند و چطور قرار است باشند، مشخص نیست اما از آن جایی که بازی در سال 2020 عرضه خواهد شد، هنوز زمان زیادی برای بحث روی این موضوعات مانده است.

از آن جایی که حالت Co-Op در بخش داستانی وجود ندارد، به نظر خود این حالت مانند Strikes در بازی Destiny خواهد بود و برای نمونه مراحل کوتاهی که می توانید با دوستانتان پیش ببرید و یک سری دشمنان خاص را به زمین بکوبید و بعد از آن نیز به منوی بازی برگردید. این نظر ممکن است کاملا اشتباه باشد و در نتیجه زیاد آن را جدی نگیرید. می توانید نظر خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ 15 مه 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود. تریلر معرفی بازی را از دست ندهید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.