final-fantasy-7-remake
یحیی رحیمی

توضیحات جدیدی در مورد نحوه انتخاب Midgar به عنوان شهر اصلی Final Fantasy 7

یحیی رحیمی 5 فروردین 1399 بدون دیدگاه
410 بازدید

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر شده است. استودیو در توضیحات جدید خود دلیل حضور کامل در شهر Midgar را توضیح داده است و اینکه چطور این شهر برجسته را گسترش داده است تا بازیکنان بتوانند تجربه ای عالی داشته باشند. قبل از خواندن ادامه مطلب باید بگوییم که ممکن است این اطلاعات برای کسی که بازی را تجربه نکرده است اسپویل باشد.

تولید کننده بازی Final Fantasy 7 Remake به نام یوشینوری کیتاسی و کارگردان آن به نام نائوکی هاماگوچی اخیرا در مصاحبه ای شرکت کرده اند و در مورد دلیل حضور بازی در Midgar توضیح داده اند:

در ابتدای پروژه ما دو راه در پیش داشتیم. اول اینکه پروژه را با آخرین سطح از گرافیک و جلوه های بصری و جزئیات بسازیم و هیچ چیز را از بازی حذف نکنیم. دیگر گزینه این بود که ما یک سری بخش ها از بازی اصلی را در نظر بگیریم و بقیه را در یک بخش دیگر عرضه کنیم. برای اینکه بازی ظاهری مدرن داشته باشد، نتوانستیم آخرین سطح از گرافیک را بدون جدا کردن بخش هایی از بازی اصلی به ارمغان آوریم.

برای همین ما تصمیم گرفتیم که داستان بازی یک خلاصه ای از داستان اصلی باشد و ما فکر کردیم که قطعا طرفداران از این خوششان نخواهد آمد. برای همین در آخر گفتیم بهترین کار این است که داستان را گسترش دهیم. ما روی این تمرکز کردیم که هر بخش از میدگار چه حسی داشته باشد و آن را با فرهنگ و جامعه خاصی پرکردیم. تنوع خاصی در شهر وجود دارد.

از آنجایی که تنها شهر Midgar را در بازی Final Fantasy 7 Remake شاهد هستیم، توسعه دهندگان تصمیم به گسترش همین شهر و افزودن یک سری مکان های جدید گرفته اند که در اسکرین شات های قبلی از آن‌ها با خبر شدیم. بازی Final Fantasy 7 Remake روز 10 آوریل 2020 عرضه خواهد شد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.