Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

کیانور رویز تنها بازیگر هالیوودی که برای Cyberpunk 2077 انتخاب شده بود: یا او یا هیچ‌کس!

یحیی رحیمی 26 خرداد 1398 1 دیدگاه
1,186 بازدید

سورپرایزهای زیادی را در نمایشگاه E3 2019 مشاهده کردیم و هر چند که امسال آن تب و تاب همیشگی وجود نداشت اما بالاخره لحظات جالبی نیز اتفاق افتاد که هنوز هم بسیاری در مورد آن صحبت می کنند و ویدیو منتشر می کنند. یکی از این صحنه ها بدون شک، حضور کیانور رویز و اعلام اینکه او یکی از شخصیت های اصلی بازی Cyberpunk 2077 است بود.

به یک باره کل جمعیت منفجر شد و از خوشحالی نمی دانستند که چکار کنند. حتی یکی از حاضرین آنقدر هیجان زده شد که محکم به کیانو ریوز گفت که او فوق العاده و هیجان انگیز است و البته در ازای این حرف، جایزه ای نیز دریافت کرد. اما بسیاری برایشان سوال پیش آمد که آیا ریوز تنها هنرپیشه هالیوودی بوده است که برای بازی در Cyberpunk 2077 در نظر گرفته شده است یا اینکه فرد دیگری نیز بوده است.

بازیگران هالیوودی که بازی های ویدیویی نیز شرکت داشته اند، کم نبوده اند و مثلا سالهاست که Call of Duty از هنرپیشه های هالیوودی استفاده می کند. بازی Ghost Recon Breakpoint نیز برای شخصیت اصلی خود، جان برنتهال را به کار گرفته است و از Death Stranding نیز نگوییم که سرشار از بازیگران مطرح مختلفی است. اما نکته جالبی در مورد کیانو ریوز وجود دارد و معمولا در فیلم هایی با سبک Cyberpunk 2077 بازی کرده است و با چنین مقوله ای آشناست.

اخیرا طراح مراحل استودیو CD Projekt RED در گفتگویی با Destructoid گفته است که از همان ابتدا به دنبال کیانو بوده اند و یا او یا هیج کس دیگر! آن‌ها به دنبال یک هنرپیشه هالیوودی برای شخصیت Johnny Silverhand نبوده اند، بلکه دنبال کیانور ریوز بوده اند! Miles Tost در این مورد گفت:

در واقع این شکلی بود که یا او یا هیچ کس دیگر ! این چیزی بود که ما به آن فکر می کردیم. ما نمی گفتیم که خب یک ستاره برای این شخصیت لازم داریم ما باور داشتیم که او بهترین گزینه برای ماست و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت. جالب است که چطور این اتفاق افتاد. ما شخصیت را درست کردیم و داستانی برای او بافتیم، کم کم برای ما واضح شد که فقط کیانو ریوز مناسب بازی در این نفش است.

قرار است که Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    جمشید

    مهمان

    بهترین انتخاب و کردن کیانو یا همون جان ویکِ خودمون بهترینهههه

    پاسخ دهید