last-of-us-2
یحیی رحیمی

صداپیشه The Last of Us Part 2 زمان انتشار بازی را ماه فوریه اعلام کرد

یحیی رحیمی 25 خرداد 1398 بدون دیدگاه
736 بازدید

یکی از نکاتی که باعث شده است بازی The Last of Us به یاد ماندنی باشد، داستان فوق العاده آن و همچنین عملکرد شگفت انگیز صدا پیشه ها و بازیگران بازی است. یکی از این صدا پیشه های با استعداد نیز Ashley Johnson است که به عنوان شخصیت الی در بازی حاضر هست و همچنین در The Last of Us Part 2 نیز نقش بزرگی برعهده دارد و همان طور که می دانید، الی در این نسخه از بازی شخصیت اصلی است.

مدت هاست که شایعاتی در مورد تاریخ عرضه این بازی شنیده می شود و سونی نیز علاقه ای به صحبت در این مورد ندارد. تقریبا هر آنچه می دانیم، یک سری گمانه زنی های تکراری است اما به نظر می رسد که Johnson اخیرا در مصاحبه جدیدش، اطلاعاتی را از درز داده است که نباید درز می داد و به نظر می رسد که این اطلاعات نیز تاریخ عرضه بازی را مشخص می کند.

او اخیرا مصاحبه ای با Between the Sheet داشته است و در مورد نقش الی صحبت کرده است. او گفته است که شخصیت الی نسبت به بازی اول تغییرات فراوانی داشته است و از لحاظ روانی تغییرات زیادی داشته است و دیگر آن کودک وابسته نیست. در این لحظه، مجری از او سوالی جالب می پرسد و می خواهد که تاریخ عرضه The Last of Us Part 2 را به نوعی از زبانش بیرون بکشد.

Johnson بدون فکر به چیزی می گوید که بازی ماه فوریه میلادی عرضه خواهد شد و البته بعد از آن دیگر ساکت می شود و چیزی نمی گوید. مصاحبه ای بسیار طولانی را شاهد هستیم و جالب خواهد بود اگر فوریه به عنوان ماه عرضه بازی تایید شود. مدتی پیش گفته شد که The Last of Us Part 2 در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد اما بازی Death Stranding همه چیز را به هم ریخت و باعث شد که نسخه جدید The Last of Us تاخیر بخورد.

انتظار داریم که The Last of Us Part 2 را سال آینده میلادی روی کنسول PlayStation 4 ببینیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.