Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

اولین اسکرین شات های بخش آنلاین Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

یحیی رحیمی 23 خرداد 1398 بدون دیدگاه
912 بازدید

تیمی از توسعه دهندگان استودیو Infinity Ward در نمایشگاه E3 2019 شرکت کرده اند و در مورد جنبه های مختلفی از بازی Call of Duty: Modern Warfare صحبت کرده اند. این تیم همچنین اطلاعاتی از بخش مولتی پلیر بازی به همراه یک سری اسکرین شات ها از آن منتشر کرده است که دیدن آن‌ها را حتما به شما پیشنهاد می کنیم.

این تصاویر از داخل خود Call of Duty: Modern Warfare برداشته شده اند و قدرت موتور جدید بازی را نشان می دهند. اولین تصویر یک سرباز را در لباسی زره مانند از نسخه های قبلی بازی نشان می دهد و دومین تصویر نیز یک اسنایپر را نمایش می دهد که به صورت مستقیم در حال نگاه به زمین مبارزه است.

در طول صحبت های توسعه دهندهان همچنین تایید شد که حالت Co-Op Spec-Ops نیز برگشته است. برای آن‌هایی که در مورد این حالت چیزی نمی دانند، باید بگوییم که مودهای Spec Ops به بازیکنان اجازه می دهد تا مراحل پشت سر گذاشته در بخش داستانی را دوباره انجام دهند و این بار در کنار دوست یا فردی دیگر و البته ماموریت مرحله نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

Call-of-Duty-Modern-Warfare

توسعه دهندگان در این مورد گفته اند که قرار نیست Spec-Ops یک مود جداگانه باشد و باید دید که اگر جداگانه نیبست، به چه صورتی خواهد بود. توسعه دهندگان از صحبت های بیشتر نیز خودداری کرده اند و می خواهند هنگامی که بازی کامل شد، آن را در اختیار بازیکنان قرار دهند. این بخش از Call of Duty: Modern Warfare قطعا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد و بسیاری نیز از همین الان برای دیدن آن هیجان زده هستند.

در مورد دیگر بخش های مولتی پلیر بازی نیز بگوییم که مانند نسخه های قبلی، به جای هر دو مامورین SAS و CIA بازی خواهید کرد و به نظر می رسد که بخش داستانی آن نیز فوق العاده باشد. قرار است که این بازی در تاریخ 25 اکتبر برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی منتشر شود. نظر شما چیست؟

Call-of-Duty-Modern-Warfare

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.