Call of Duty Modern Warfare II
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز برای تمام کردن Call of Duty Modern Warfare II

یحیی رحیمی 30 مهر 1401 3 دیدگاه
2,971 بازدید

کمپین داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare II به مسائل واقع‌گرایانه و جنگ مدرن می‌پردازد و شاهد بازگشت نیروهای ویژه 141 با فرماندهی کاپیتان پرایس هستیم. بخش داستانی از روز گذشته در دسترس قرار گرفته و افرادی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، قادر به شروع بازی هستند. در این مطلب به زمان مورد نیاز Call of Duty Modern Warfare II می‌پردازیم و اینکه تمام کردن مراحل بازی چقدر از وقت شما را نیاز دارد.

داستان بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 به موضوعات مختلفی می‌پردازد. البته پی‌رنگ اصلی در مورد یک مأموریت بلاک‌باستر برای جلوگیری از پرتاب‌های موشک‌های بالستیک سرقت‌شده آمریکا است. این موشک‌ها به‌منظور حمله به آمریکا استفاده خواهند شد و گروه ویژه کاپیتان پرایس، هدف تازه‌ای پیدا کرده و باید جلوی برنامه ریخته‌شده را بگیرد. گیم‌اسپات در بررسی کمپین داستانی به آن امتیاز 8 از 10 اعطا کرد و آن را بازگشت به دوران اوج گذشته نامیده است.

زمان مورد نیاز Call of Duty Modern Warfare II

زمان مورد نیاز Call of Duty Modern Warfare II

کمپین داستان مدرن وارفر 2 شامل 17 مرحله است که در مطلب مراحل داستانی Modern Warfare II به مکان و جزئیات آن‌ها پرداختیم. اگرچه تعداد مراحل زیاد است، اما تمام کردن آن‌ها بسیار سریع انجام می‌شود. کافی است حدود پنج تا شش ساعت برای تمام کردن بازی در حالت سختی نرمال وقت کنار بگذارید. بازی جدید از این لحاظ، تفاوت زیادی با بازی Modern Warfare سال 2019 ندارد. اگر بخواهید بازی را با درجه سختی بیشتر بازی کنید، هفت تا هشت ساعت وقت نیاز دارید.

زمان مورد نیاز Call of Duty Modern Warfare II با توجه به آنکه تعدادی از مراحل از حالت خطی خارج شده‌اند، بسته به مهارت بازی‌کننده تفاوت می‌کند. تعدادی از مراحل، آزادی عمل بیشتری در اختیار بازی‌کننده می‌گذارند و تمام کردن آن‌ها با توجه به رویکرد گیمر تعیین می‌شود. تمام کردن بخش داستانی به دلیل بهبود هوش مصنوعی دشمنان هم اندکی بیشتر طول می‌کشد. این‌طور نیست که یک‌تنه بتوانید همه دشمنان را حذف کنید و ممکن است بارها در این مسیر بمیرید و زنده شوید.

  1. تمام کردن بخش داستانی: 7 ساعت
  2. تمام کردن کمپین + محتوای اضافی: 9 ساعت

بعد از آنکه بازی را تمام کردید، یک درجه سختی جدید در دسترس قرار می‌گیرد. میزان خون شما در این حالت اندک است و همچنین رابط کاربری بازی هم خاموش می‌شود و در نتیجه باید مسیر را با توجه به نشانه‌ها پیدا کنید. برای افرادی که می‌خواهند تمامی اچیومنت‌ یا تروفی‌ها را دریافت کنند، باید وقت بیشتری بگذارند. به طور کل 24 تروفی وجود دارد که اکثر آن‌ها مربوط به بخش مولتی پلیر و Spec Ops است و دریافت تمامی تروفی‌ها، وقت زیادی نیاز دارد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    بهترین گیم از لحاظ همه چی حتما ویدیوهاشو داخل یوتیوب ببینید گیم پلیش خیلی جزئیات داره امیدوارم زودتر بیاد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Amirhossein در پاسخ به مهدی

      مهمان

      قند شکن نمیاره

  • Avatar

    parsa

    مهمان

    ارزش خرید پس نداره 70 دلار !!

    پاسخ دهید