cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

پوستر روی جلد بازی Cyberpunk 2077 به همراه جزئیاتی از نسخه فیزیکی آن لو رفت

یحیی رحیمی 18 خرداد 1398 بدون دیدگاه
539 بازدید

Cyberpunk 2077 از بزرگ ترین بازی هایی است که هنوز تاریخ عرضه آن منتشر نشده است. بسیاری امیدوار هستند که E3 امسال خبر خوبی برای آن‌ها داشته باشد و بالاخره بتوانند این تاریخ را بفهمند. شایعات زیادی پیرامون این بازی وجود دارد و بسیاری نیز باور دارند که سال 2020 بهترین زمان برای انتشار آن است. از تاریخ انتشار که بگذریم، جزئیاتی از نسخه فیزیکی بازی لو رفته است و به نظر پوستر روی جلد بازی را دریافت کرده باشیم.

اخیرا یک فروشنده خرده فروش لهستانی تصویری جالب از نسخه فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. همان طور که می دانید، استودیو CD Projekt RED نیز خود در لهستان فعالیت می کند و این فروشگاه می تواند اطلاعات دسته اولی از بازی تحت توسعه آن‌ها داشته باشد. هر چه که باشد پوستر روی جلد بازی لو رفته است و همچنین می شود محتوای همراه بازی را نیز مشاهده کرد. تصویر در زیر منتشر شده است و می توانید آن را ببینید.

کاور بازی با عنوان قبلی استودیو به نام The Witcher 3: Wild Hunt یکی است و اگر دقت کنید، نحوه ساخت پوستر آن‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در کنار بازی می شود آیتم های مختلفی را نیز مشاهده کرد. برای نمونه یک نقشه از شهر دیده می شود و همچنین یک کتاب راهنما برای Cyberpunk 2020 و یک کتاب پر از عکس های هنری و همچنین تعدادی پست کارت و استیکر.

Cyberpunk-bonuses

مانند همیشه این نوع خبرها را در حد شایعه بگیرید و ممکن است که چنین افشاگری هایی ساختگی باشند و تنها برای جذب مخاطب. البته این نسخه از Cyberpunk 2077 شباهت زیادی به نسخه فیزیکی The Witcher 3 دارد. احتمالا در رویداد E3 2019 خبرهای بیشتری از این بازی دریافت خواهیم کرد. فعلا می توان به این تصویر نگاه کرد و خوشبین بود که این خبر به معنی نزدیک شدن به زمان انتشار بازی است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.