red dead redemption 2
یحیی رحیمی

احتمال انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 بالا گرفت

یحیی رحیمی 18 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,046 بازدید

Rockstar Games معمولا عادت دارد که طرفدارانش را دق بدهد. این استودیو با عرضه سری بازی GTA روی PC به شهرت رسید و بعد از رسیدن به بازی GTA V به این کاربران پشت کرد و بعد از هزار خواهش و تمنا بود که نسخه PC بازی را روانه بازار کرد و سود واقعا خوبی نیز به جیب زد. این روند با عنوان Red Dead Redemption 2 نیز تکرار شده است و چندین دفعه شایعه ساخت نسخه مخصوص رایانه های شخصی این بازی را برای شما کار کرده ایم.

به تازگی مدیرعامل کمپانی مادر Rockstar Games به نام  شرکت Take-Two Interactive صحبت هایی در مورد این بازی به زبان آورده است و در میان حرف های او می توان احتمال انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 را تایید کرد. آخرین صحبت های Strauss Zelnick می تواند امید تازه ای برای طرفداران این بازی باشد. او در خلال جلسه مالی با سرمایه گذاران در جواب به سوال فردی که از او پرسیده بود؛ آیا انتشار Red Dead Redemption 2 برای PC آسان خواهد بود یا خیر؟ گفت:

هیچ جنبه منفی در مورد انتشار این بازی روی PC وجود ندارد.

اولین نسخه از بازی Red Dead Redemption هیچ گاه برای کامپیوترهای شخصی منتشر نشد و برای همیشه یک بازی مخصوص کنسول Xbox 360 ماند. البته بازی Grand Theft Auto V بالاخره راه خود را باز کرد و فشار طرفداران باعث شد که این بازی برای PC عرضه شود. Rockstar Games با عرضه GTA V روی PC، بازار فوق العاده بزرگی را به دست گرفت و همین الان هم می توانید ببینید که این بازی در مقام های اول فروش هفتگی قرار دارد.

صحبت های مدیرعامل کمپانی Take-Two Interactive امیدوار کننده است و از نظر او مشکلی برای انتشار بازی وجود ندارد. باید دید که آیا این صحبت ها رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر؟ برای خبرهای بیشتر با پارسی گیم همراه باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.