Destiny-2-Shadowkeep
یحیی رحیمی

بازی Destiny 2: Shadowkeep در تاریخ 17 سپتامبر منتشر می شود؛ بازگشت Eris Morn

یحیی رحیمی 18 خرداد 1398 بدون دیدگاه
535 بازدید

دیشب استریم زنده ای از Google Stadia Connect را شاهد بودیم و اطلاعات جالبی مانند قیمت و نسخه های مختلف پلتفرم استریم این کمپانی به نام Stadia را نیز دریافت کردیم. در این استریم، چندین بازی نیز حاضر بودند و Bungie نیز حضور گرمی داشت. این استودیو بازی Destiny 2: Shadowkeep را معرفی کرد.

شایعات زیادی در مورد این بازی وجود داشت و بالاخره همه چیز رنگ واقعیت به خود گرفت و توانستیم این افزونه بازی اصلی را ببینیم. Destiny 2: Shadowkeep بازیکنان را به قمر زمین و کره ماه می برد و بار دیگر باید با نیروهای The Dark Below مبارزه کرد و البته که Eris Morn نیز بار دیگر جلوی شما قرار خواهد گرفت و قطعا محتوای جالبی پیش روی بازیکنان خواهد بود.

قرار است که Destiny 2: Shadowkeep در تاریخ 17 سپتامبر برای کنسول های نسل هشتم PlayStation 4، Xbox One و رایانه های شخصی عرضه شود. این بازی همچنین روی پلتفرم Google Stadia نیز عرضه خواهد شد و البته انتشار آن روی این پلتفرم، در ماه نوامبر و زودتر از بقیه کنسول ها خواهد بود به نوعی تا چند ماه در انحصار زمانی گوگل خواهد بود.

دقیقا همان موقع است که بسته الحاقی Destiny 2: New Light مجانی خواهد شد و اگر مایل به دریافت این بسته الحاقی هستید، تا آن موقع دندان رو جگر بگذارید که قرار است به صورت مجانی آن را دریافت کنید. البته گفته شده که در صورتی که نسخه Founder Edition پلتفرم استریم Stadia را خریداری کنید، کل مجموعه بازی Destiny 2 به نام Destiny 2: Collection به صورت مجانی در دسترس شما خواهد بود.

کلکسیون این بازی نیز دربرگیرنده نسخه های، Curse of Osiris، Warmind، Forsaken، the Forsaken Annual Pass، Shadowkeep و Shadowkeep Annual Pass خواهد بود که واقعا معامله خوبی است و اگر مایل به تجربه این بازی و همچنین Stadia هستید، فرصت جالبی پیش روی شماست. قرار است که اطلاعات بیشتری از Destiny 2: Shadow Keep عرضه شود و همچنین تریلر بازی نیز منتشر شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر با پارسی گیم همراه باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.