Mortal Kombat 11 Shang
یحیی رحیمی

شخصیت های حاضر در DLC های مختلف Mortal Kombat 11 معرفی شدند

یحیی رحیمی 11 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,542 بازدید

مدتی پیش توسعه دهندگان بازی Mortal Kombat 11 از معرفی شخصیت های جدید در بسته های الحاقی بازی خبر دادند و به نظر زمان معرفی آن‌ها فرا رسیده است. یکی از شخصیت های جدید جدید بازی نیز Shang Tsung است که قرار است از 18 ژوئن برای افرادی که Kombat Pass را خریداری کرده اند منتشر شود. همچنین تریلر این شخصیت نیز عرضه شده است که تصور خوبی را از گیم پلی او ارایه می دهد.

به نظر می رسد که شخصیت Shang Tsung با وجود اینکه سن و سالی از او گذشته است، اما هنوز هم بسیار قدرتمند است و در مبارزات نزدیک دستی بر آتش دارد. همچنین یک سری حرکات جدید نیز یاد گرفته است که در ویدیو دیده می شود و در زمان حمله دشمن، عملکرد بسیار خوبی را ارایه می کند. برای نمونه یکی از تغییرات او این است که مانند نینجا روی سر حریف خراب می شود. در آخر نیز Fatality او را می توانید ببینید و دعا کنید که هیچ گاه با چنین حرکتی مواجه نشوید که مانند Raiden تکه و پاره خواهید شد.

صدا پیشه ی شخصیت Shang Tsung نیز آدم معروفی است و حتی در فیلم اصلی نیز جای او بازی کرده بود. برخلاف اینکه در اول بازی حاضر نبود، Tsung بخشی از داستان را روایت می کند و یک سری لحظات کلیدی از بازی Mortal Kombat 11 را یادآوری می کند و البته او تنها در حالت Krypt بازی حضور دارد. تمام تمرکز ویدیو روی معرفی Shang Tsung است اما در آخر می توان اسم دیگر شخصیت های حاضر در DLC را نیز مشاهده کرد. برای نمونه Nightwolf، Sindel و Todd McFarlane’s Spawn به طور رسمی معرفی شده اند.

دو مهمان نیز در Mortal Kombat 11 داریم که قرار است در تاریخ دیگری رونمایی شوند. می توانید Kombat Pass بازی را با قیمت 40 دلار خریداری کنید و از همه DLC ها بهره مند شوید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.