Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

Mortal Kombat 11 نیاز به 40 گیگابایت فضای خالی روی Xbox One دارد

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,171 بازدید

چند روزی تا عرضه رسمی بازی Mortal Kombat 11 مانده است و تقریبا از تمام زیر و بم این بازی خبر دار شده ایم. این بازی به تیتر خبری هر روز وب سایت ها تبدیل شده است و اگر از طرفداران این عنوان محبوب هستید، حتما می خواهید بدانید که چه میزان فضا باید روی کنسول خود باز کنید و برای دانلود بازی چقدر حجم لازم دارید و این نیز برای خودش یک درد مشترک است.

مایکروسافت Mortal Kombat 11 را روی فروشگاه خود قرار داده است و به همین دلیل می توانیم حجم فایل نصبی این بازی را بفهمیم. با این حساب نیاز به 40 گیگابایت یا دقیقا 39.96 گیگابایت فضا روی Xbox One دارید. این حجم در نوع خودش زیاد است و بیشتر از چیزی است که برای بازی های مبارزه ای در نظر گرفته می شود و انگار گرافیک و بازی فوق العاده ای را شاهد هستیم.

مدتی قبل مشخص شد که Mortal Kombat 11 حدود 22.53 گیگابایت فضا روی Nintendo Switch لازم دارد و این حجم البته منطقی تر از 40 گیگابایت کنسول Xbox One است اما کیفیت گرافیکی این دو کنسول را نیز نمی توان با یکدیگر مقایسه کرد. به تازگی ویدیوهای جالبی از این بازی منتشر شده است و می توانید با دیدن آن‌ها خود را برای عرضه Mortal Kombat 11 آماده کنید.

نسخه یازدهم بازی تغییرات زیادی نسبت به قبل داشته است و خشونت به بالاترین حد خود رسیده است. گرافیک بازی نیز فوق العاده به نظر می رسد و همچنین شخصیت های جدیدی مانند Cetrion نیز به جذابیت آن افزوده اند. قرار است که دو روز دیگر یعنی 23 آوریل شاهد عرضه Mortal Kombat 11 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی باشیم. توسعه دهنده قول داده است که بزرگ ترین بخش داستانی در کل تاریخ این سری را پیش رو داریم.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.