Death-Stranding
یحیی رحیمی

جزئیات نسخه های مخصوص و Collector بازی Death Stranding مشخص شد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1398 بدون دیدگاه
856 بازدید

بعد از سالها دیدن تیزر و تریلرهای دیوانه کننده، در آخر توانستیم محتوای اصلی بازی جدید هیدئو کوجیما به نام Death Stranding را بفهمیم. همین دیشب بود که تریلر جالبی از آن پخش شد و تقریبا یک سری سوالات را پاسخ داد و یک سری سوالات دیگر نیز ایجاد کرد. داستان تقریبا در مورد متصل کردن افرادی است که توسط نیرویی خبیث به تنهایی وا داشته شده اند. با توجه به طراحی فوق العاده بازی و همچنین اینکه در فصل تعطیلات عرضه خواهد شد، کوجیما قطعا چیزی به منبع طلا زده است و پول زیادی به جیب خواهد زد!

جزئیات نسخه های مختلف Death Stranding در وبلاگ PlayStation منتشر شده است. در کنار نسخه استاندارد بازی، سه نسخه دیگر نیز وجود دارند. اولین آن‌ها، Special Edition است که همراه یک کتاب فلزی و عینک آفتابی داخل بازی است و همچین یک نسخه رسمی از موسیقی داخل بازی. نسخه Collector این بازی به همراه 10 آواتار PSN و همچنین نسخه واقعی بچه داخل شیشه که در تریلر دیده ایم و همچنین یک جاکلیدی خواهد بود.

ممکن است که شما نسخه دیجیتال Death Stranding را بپسندید و در این مورد نیز باید بگوییم که نسخه Digital Deluxe مناسب شماست و این نسخه نیز همراه موسیقی بازی خواهد بود. می توانید تصاویر این 3 نسخه را ببینید. در کنار این جزئیات، یک سری اسکرین شات از ویدیو اصلی نیز منتشر شده اند که دیدن آن‌ها قطعا برای شما جالب خواهد بود.

کوجیما نسخه ژاپنی تریلر بازی را نیز منتشر کرده است که در آن یک سری صحنه های جدید دیده می شود و همچنین موسیقی پشت زمینه آن نیز متفاوت است. به هر حال سونی مسئولیت بازاریابی و تبلیغ این بازی را برعهده دارد و بهتر از همه می داند که چطور با این بازی فوق العاده رفتار کند. همان طور که می دانید، Death Stranding روز 8 نوامبر میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.