Death-Stranding
یحیی رحیمی

رسمی: تاریخ انتشار بازی Death Stranding مشخص شد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1398 بدون دیدگاه
717 بازدید

سالها انتظار را پشت سر گذاشتیم و بالاخره سونی و استودیو Kojima Productions تاریخ انتشار بازی Death Stranding را اعلام کرده اند و قرار است این بازی در ماه نوامبر 2019 به بازارها عرضه شود. کوجیما در این زمینه بسیار محتاطانه عمل کرده است و هر بار با یک سری ویدیوهای عجیب و غریب، طرفداران بازی را دست انداخته است؛ بالاخره تریلر گیم پلی واقعی این بازی نیز منتشر شد و در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

همان طور که گفتیم، بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 برای کنسول PlayStation منتشر خواهد شد. هیدئو کوجیما به صورت رسمی پیامی برای طرفداران بازی ارسال کرده است که محتوای آن به شرح زیر است:

hideo kojimaمردم دیوارهایی ساخته اند و خود را مجبور به زندگی در تنهایی کرده اند. Death Stranding یک بازی اکشن کاملا متفاوت و جدید است و هدف هر کدام از بازیکنان، متصل ساختن شهرهای دورافتاده و ایزوله شده با یک جامعه پویاست. بازی طوری ساخته شده است که تمام المان های آن مانند داستان و گیم پلی، کنار یکدیگر با تم کنار هم نگه داشتن یا اتصال افراد است. شما به عنوان Sam Porter Bridges، یک پل بین فاصله ایجاد شده در جامعه هستید و باید به همراه بازیکنان سراسر جهان، یک پیوند عمیق میان مردم ایجاد کنید. در طول تجربه این بازی، امیدوارم که بتوانید اهمیت نزدیک ساختن افراد با یکدیگر را درک کنید. حالا می توانید از اخرین تریلر بازی لذت ببرید.

مدت ها بود که از محتوای اصلی Death Stranding خبر نداشتیم و بالاخره می توانیم بفهمیم قضیه از چه قرار است. تا به حال چنین تصاویری را از بازی مشاهده نکرده ایم و واقعا در نوع خودش خیره کننده و تعجب آور است. هنوز هم سوالات بسیار زیادی وجود دارند که باید جواب داده شوند. ویدیو را مشاهده کنید و نظر خود را در مورد آن برایمان بگویید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.