Overwatch League
یحیی رحیمی

رئیس Overwatch League ،کمپانی بلیزارد را برای کار روی رقابت های Fortnite ترک کرد

یحیی رحیمی 6 خرداد 1398 بدون دیدگاه
514 بازدید

Overwatch از آن دسته بازی هاست که از زمان شروع خود تا به حال طرفداران زیادی پیدا کرده است و طرفدارانش نیز نسبت به آن کاملا وفادار مانده اند. رقابت های این بازی در eSports بسیار جالب و جذاب است و وظیفه اداره آن نیز به عهده یکی از چهره های مطرح این بازی به نام Nate Nanzer است. او به تازگی کمپانی بلیزارد را برای کار روی مسابقه های Fortnite در کمپانی Epic Games ترک کرده است.

ممکن است Nanzer را هنگام اهدای جام قهرمانی به برندگان مسابقات Overwatch دیده باشید. او یکی از چهره های برجسته بازی است و دلیل موفقیت بی حد و شمار آن در رقابت های eSports نیز هست. به هرحال او دیگر در میان کارمندان بلیزارد نیست و از امروز به بعد، یکی از ارکان کلیدی بازی Fortnite در کمپانی Epic Games است. Nanzer در توییتر خود نوشته است:

سلام به خانواده Overwatch League. من می خواهم بگویم که به زودی بلیزارد را برای یک فرصت جدید ترک می کنم. این سخت ترین تصمیم زندگی من بوده است زیرا که دیگر نمی توانم با بهترین کارکنان، بازیکنان، تیم ها و طرفداران در eSports همراه باشم. همه من را دلیل موفقیت Overwatch League می دانند و فوق العاده است که چهره عمومی این بازی باشم اما خب نقش من را خیلی جدی گرفته اند. این موفقیت هیچ گاه به دلیل من نبوده است، دلیلش تنها شما هستید.

او تاثیرات زیادی روی رقابت های eSports داشته است و به خصوص Overwatch را به یک بازی محبوب تبدیل کرده است و امیدواریم تصمیمش برای رفتن به کمپانی Epic Games، درست باشد و آنجا نیز بتواند موفقیت خود را تکرار کند. این فصل جدیدی از زندگی کاری اوست و قطعا هم کار آسانی نخواهد داشت. Epic نیز در مورد اضافه شدن او به کمپانی واکنش نشان داده است و امیدوارست او بتواند رقابت های جذابی در Fortnite به راه بیندازد. نظر شما در مورد این تصمیم او چیست؟

منبع: ESPN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.