دانلود بازی Grid 2 برای PC
دانلود بازی Grid 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grid 2 برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1397 75 دیدگاه
53,626 بازدید

دانلود بازی Grid 2 برای کامپیوتر

Grid 2 یک بازی ویدیویی اتومبیل‌رانی در سبک مسابقه‌ای را شرکت Codemasters سپتامبر 2014 برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کرده است. این بازی هشتم در سری TOCA است که برای اولین بار در نمایشگاه Eurogamer Expo در سال 2007 به نمایش در‌آمد. در همان اولین سال انتشار، نامزد بهترین بازی ورزشی یا مسابقه‌ای در سه جشنواره معتبر بین‌المللی از‌جمله BAFTA گردید. سازندگان بازی، همان تیم تهیه‌کننده Grid در سال 2008 هستند که البته Dirt 3 سال 2011 در همین سبک ساخته و بسیار هم موفق بوده‌اند.

شما و رانندگان دیگر با اتومبیل‌های تولیدی چهار دهه، در سه قاره شامل بسیاری از مکان‌های دنیای واقعی و شهرهایی مانند پاریس و … رقابت کرده و با غلبه بر آن‌ها، ثروت و طرفداران خود را بدست می‌آورید. علاوه‌بر این شما می‌توانید در قالب حضور در یک تیم اتومبیل‌رانی، در مسابقات دوره‌ای شرکت کنید. طراحی خودروها، خیابان‌های شهر و جاده‌های کوهستانی مرگبار و تمام محیط اطراف آن‌ها، تک‌تک قسمت‌ها و جزئیات بازی به بهترین نحو ممکن ساخته‌شده تا بالاترین حس یک رانندگی واقعی را به کاربر منتقل کند. در صداگذاری بازی سعی شده تا صدای تولیدشده از موتور هر ماشین با ماشین دیگر متفاوت باشد و در آب‌وهوای مختلف صدای موتور متفاوت است. آب‌وهوای متفاوت موجود در بازی، در سیستم تعلیق خودرو و رانندگی شما نیز تأثیر می‌گذارد. قدرت و سبک هر خودرو با دیگری متفاوت است و خودروهای مسابقه‌ای به‌صورت اختصاصی ساخته‌شده‌اند.

علاوه‌بر این، یک سیستم هندلینگ جدید با نام TrueFeel طراحی شده که هدف آن قرار دادن رانندگی بین واقعیت و جذابیت مسابقه است. سیستمی که ادعا می‌کند شخصیت منحصر‌به‌فرد فرمان‌پذیری هر خودرو را، بدون هیچ‌گونه جلوه مصنوعی اضافه ارائه کرده است. رانندگی در دو فرم اتوماتیک یا تغییر دنده دستی است. رانندگان با قابلیت‌ها و توانایی‌های متفاوت طراحی شده‌اند تا انتخاب درست از بین آن‌ها برای مسابقه‌های مختلف نیز، یکی دیگر از چالش‌های موجود در بازی باشد. یک هوش مصنوعی در مسابقات وجود دارد که چگونگی رانندگی شما را زیر‌نظر می‌گیرد تا در‌حین مسابقه هم به چالش‌های بازی بیافزاید، به‌طور مثال اگر شما در طول رقابت به دیگر خودروها ضربه بزنید، رانندگان آن اتومبیل‌ها تا عبور از خط پایان برای شما دردسر ایجاد خواهند‌ کرد. Grid 2 همچنین استاندارد جدیدی را برای مسابقه چند نفره و آنلاین، با حالت‌های نوآورانه و کاملا پیشرفته ارائه نموده‌ است.

گیم‌پلی بسیار ساده و روان، گرافیک زیبا، بخش آنلاین متنوع و بسیاری نکات دیگر مانند حضور برندها و خودروهای مختلف جذابیت بالایی به این بازی می‌بخشد. در بازی چهار بخش اصلی متفاوت و قابل اجرای مجدد (به اضافه یک جفت دوره مقدماتی که در ابتدای ورود به مسابقات) وجود دارد و هر بخش اصلی نیز شامل مسابقات زیادی می‌شود، از یک حالت حرفه‌ای (Career) تک بازیکن تا هشت وسیله نقلیه به‌صورت گروهی، که می‌تواند ماه‌ها یا حتی سال‌ها دوستاران اتومبیل‌رانی را سرگرم نماید و هم‌چنین این بازی را با دیگر بازی‌های مشابه نظیر Gran Turismo و Forza Motorsport، وارد رقابت شدید می‌نماید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista 64 Bit, Windows 7 64 Bit, Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel Graphics 5200 / AMD HD6000 Series / Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
DirectX®: 11
Sound: Direct X compatible soundcard
Additional: Broadband Internet connection

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel HD Graphics 3000 / AMD HD2600 / NVIDIA Geforce 8600
DirectX®: 11
Sound: Direct X compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The game includes numerous real world locations and cities such as Paris. It also includes motor vehicles spanning four decades. In addition, it includes a new handling system that developer Codemasters has dubbed ‘TrueFeel’, which aims to hit a sweet spot between realism and accessibility. Races do not include a first person cockpit view. The popular gamemode “Drift” was shown in a gameplay preview by Codemasters.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 34 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

لیست کامل بسته های الحاقی موجود در نسخه Reloaded Edition:

– Classic GRID Pack
– Drift Pack
– Demolition Derby Pack
– GTR Racing Pack
– Super Modified Pack
– Headstart Pack
– McLaren Racing Pack
– Bathurst Track Pack
– Peak Performance Pack
– Spa-Francorchamps Track Pack

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    سلام من بازی نسخه 5 گیگ رو دانلود کردم نصب هم کردم ولی رو ایکون میزنم یه چیزی مینوییسه مربوط به باز نشده فایل exe لطفا کمک کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    KIA

    مهمان

    نسخه بلاک باکس کرک نداره؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر علی در پاسخ به KIA

      مهمان

      باید جفت reloded و block bax رو دانلود کنم یا فقط یکیش

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه