یحیی رحیمی

جزئیات حالت Career بازی DiRT Rally 2.0 فاش شد

یحیی رحیمی 16 دی 1397 بدون دیدگاه
1,158 بازدید

بازی مسابقه‌ای DiRT Rally 2 چند سالی است که توسط استدیو Codemasters در دست توسعه است. این بازی سیزدهم نسخه از سری بازی‌های Dirt است و همچنین ادامه‌دهنده نسخه سال 2015 خود به نام Dirt Rally است. بیشتر تمرکز بازی روی رالی جاده خاکی و آف رود است.

مدتی است که از قابلیت‌های جدید بازی صحبت می‌شود و یکی از این قابلیت‌های جذاب، Career Mode است که از زمان معرفی بازی تابه‌حال اطلاعاتی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم. کم‌کم به زمان انتشار بازی نزدیک می‌شویم و طرفداران انتظار دارند بخشی از کلیات بازی را ببینند اما Codemasters کاملاً محافظه‌کارانه رفتار کرده است و چیزی کف خبرگزاری‌ها نگذاشته است.

خوشبختانه اتفاقاتی مثبت رخ‌داده است و طراح اصلی استدیو به نام Ross Gowing توضیحات کوتاهی در مورد فرمت و ساختار این Career Mode جدید داده است که البته مشابهات زیادی به بخش Career Mode بازی اصلی دارد که البته چنین چیزی قابل‌انتظار بود.

ساختار این بخش دارای 5 لیگ در جدول بازی خواهد بود که باید کم‌کم پیشرفت کنید و خود را به سطح Master برسانید که این همین‌جایی است که چالش واقعی اتفاق می‌افتد و ابتدا باید تلاش کنید که سقوط نکنید و سپس اگر بتوانید خود را به جایگاه‌های بالاتر برسانید.

می‌توانید از هر نوع ماشینی که می‌خواهید استفاده کنید و این به معنی آن است که می‌توانید همیشه خودرو موردعلاقه خود را داشته باشید و از آن استفاده کنید. هوش مصنوعی خودروهای رقیب شما با توجه به سطح خودرو انتخابی شما خود را تنظیم می‌کند و درنتیجه مسابقات همیشه در یک سطح نزدیک دنبال می‌شود.

DiRT Rally 2.0 در تاریخ 26 فوریه برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در بالا می‌توانید تریلر بازی را برای پی بردن به جزئیات بیشتر تماشا کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.