Ghost-Recon-Breakpoint
یحیی رحیمی

بازی Ghost Recon Breakpoint نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارد

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,148 بازدید

یوبی‌سافت چند روز پیش بازی Ghost Recon Breakpoint را معرفی کرد و مشاهده کردیم که این بازی نسبت به عنوان Ghost Recon Wildlands بسیار پیشرفته تر است و تفاوت های زیادی را میان این دو مشاهده کردیم. برای نمونه در Wildlands می توانستیم به صورت Co-Op بازی کنیم و حالا در نسخه جدید، نمی توان هوش مصنوعی را در تیم خود قرار داد و اگر به صورت تکی نیز بازی کنید، پهپادها یار راه شما خواهند بود و به پیشروی شما کمک خواهند کرد.

برای اینکه تجربه بهتری در گیم پلی بازی Ghost Recon Breakpoint داشته باشید، لازم است به صورت گروهی بازی کنید. اما مشکل اصلی اینجاست که برای انجام این بازی به صورت تک نفره، لازم است که مدام به اینترنت متصل باشید و نمی توان به صورت آفلاین، این بازی را تجربه کرد. دقیقا مانند دیگر بازی های یوبی‌سافت همچون The Division و Rainbow Six Siege، لازم است که آنلاین باشید.

این موضوع، احتمال کرک شدن بازی را به صفر می رساند و احتمال اینکه بتوان آن را به صورت غیرقانونی تجربه کرد را از میان بر می دارد و در نتیجه لازم است که یک نسخه اصلی از Ghost Recon Breakpoint خریداری کنید و بی خود دل خود را صابون نزنید! این بازی نسبت به نسخه قبلی خود تفاوت های زیادی دارد و برای نمونه Raid ها پا به این نسخه گذاشته اند و اولین آن‌ها نیز نزدیک یک آتش فشان رخ خواهد داد.

داستان مانند نسخه قبلی در مورد تقابل Ghost و دشمن دیرینه آن‌هاست و این بار، تمام تجهیزات و مهمات برای از میان برداشتن Ghost ها آماده شده است اما باید از تمام این مشکلات جان سالم به در ببرید. گفتنی است که Breakpoint روز 4 اکتبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه PC آن در انحصار فروشگاه Epic Games Store خواهد بود.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.