apex legends
یحیی رحیمی

Apex Legends در راه انتشار برای موبایل های هوشمند

یحیی رحیمی 19 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
539 بازدید

اگر به موفقیت های بزرگ سال 2019 در عرصه بازی های ویدیویی نگاه بیندازیم، قطعا اسمی درخشان تر از Apex Legends را نمی توانیم پیدا کنیم. این بازی در همان ماه اول، چندین برابر بازی های دیگر بازیکن کسب کرد و هنوز هم در حال گسترش مرزهای خود به بازیکنان جدید است. حالا EA برنامه های جدیدی برای این بازی دارد و می خواهد موفقیت آن را دوچندان کند.

کمپانی EA امروز در جلسه مالی خود پیرامون سه ماهه اول سال میلادی، آمار جالب و قابل توجهی را ارایه کرده است. یکی از سران این کمپانی گفته است که آن‌ها تمایل به انتشار بازی Apex Legends برای پلفترم های بیشتری دارند و می خواهند آن را برای موبایل های هوشمند نیز عرضه کنند. قرار است اولین نسخه های بازی در کشورهای چین و کره جنوبی منتشر شوند و بعدها نیز کشورهای دیگری به آن اضافه شوند.

EA علاوه بر اینها در مورد موفقیت های دیگر Apex Legends صحبت کرده است. به نظر می رسد از زمانی که این بازی، افراد بسیار زیادی را به پلفترم Origin کشانده است و از میان بازیکنان بازی، 30 درصد از آن‌ها برای اولین بار بود که از این پلتفرم استفاده می کنند و برای EA یک مشتری جدید به حساب می آیند.

در نتیجه این موفقیت ها، استدیو Respawn Entertainment نیز مسئولیت خود را در قبال این بازی بالاتر برده است و قول داده است که محتواهای بیشتر و فصل های بیشتری را به بازی اضافه کند. EA در صحبت هایش از انقلابی هیجان انگیز در این بازی صحبت کرده است و باید دید که منظورش چه بوده است. انتظار داریم که جزئیات فصل دوم بازی Apex Legends نیز ماه آینده و در طی مراسم EA Play منتشر شود.

Apex Legends در حال حاضر روی پلتفرم های PS4، Xbox One و رایانه های شخصی به رایگان در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.