پیش‌فرض سایت

بازی World of Goo بعد از 10 سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند

پیش‌فرض سایت 14 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
887 بازدید

نزدیک به یک دهه از عرضه عنوان کلاسیک World of Goo می‌گذرد. و حالا با اینکه بیش از 10 سال زمان از دریافت آخرین به‌روزرسانی World of Goo سپری شده است، شرکت 2DBOY اعلام کرده که قصد عرضه به‌روزرسانی جدیدی را برای این بازی محبوب خود دارد. با توجه به ویژگی‌هایی که قرار است در این به‌روزرسانی وجود داشته باشد، ریمستر نامیدن آن خالی از لطف نیست.

این به‌روزرسانی قرار است برای تمام پلتفرم‌هایی که بازی روی آن‌ها عرضه شده است، منتشر شود. از جمله بهبودهایی که این به‌روزرسانی با خود به همراه خواهد داشت، می‌توان به بهبود فریم‌ریت، پشتیبانی از نسبت تصویر 16:9 و همچنین اجرای بازی به صورت HD اشاره کرد. با این به‌روزرسانی امکان اجرای بازی در نمایشگرهای مدرن با وضوح دلخواه وجود دارد. نسخه اصلی World of Goo با نسبت تصویر 4:3 و با وضوح 600 × 800 اجرا می‌شد. البته بازیکنان هنوز هم می‌توانند تنظیمات گرافیکی اصلی بازی را برای آن تنظیم کنند.

باید اشاره کرد که از لحاظ فنی هیچ چیز جدیدی به بازی World of Goo اضافه نشده است. به‌روزرسانی جدید بیشتر به مثابه یک بازسازی ظاهری برای این بازی عالی و خاطره‌انگیز است. هیچ مرحله یا چالش جدیدی نیز به بازی اضافه نشده است. با این حال، این یک حرکت بسیار شسته و رفته به حساب می‌آید که می‌بینیم بعد از گذشت 10 سال از اولین انتشار یک بازی همچنان از آن پشتیبانی می‌شود.

به‌روزرسانی جدید World of Goo برای هر سه پلتفرم ویندوز، مک و لینوکس طی این هفته منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.