Spider-man Avengers
یحیی رحیمی

توضیح توسعه دهندگان Marvel’s Avengers در مورد دلیل انحصار اسپایدرمن

یحیی رحیمی 16 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,455 بازدید

کمتر از یک ماه تا انتشار بازی Marvel’s Avengers مانده است و از همین الان حاشیه های زیادی پیرامون بازی ایجاد شده اند. دیروز اعلام شد که شخصیت اسپایدرمن انحصارا در اختیار نسخه PS4 خواهد بود و این به مذاق طرفداران بازی خوش نیامد و یک سری از کاربران اکس باکس کمپینی به منظور بایکوت بازی ایجاد کردند. توسعه دهندگان بازی به منظور آرام کردن گیمرها، توضیحاتی ارایه کرده اند.

معاون مدیر استودیو Crystal Dynamics به نام اسکات آموس در گفتگو با ComicBook.com از قرارداد انصحاری بسته شده با سونی و دلیل ناراحتی طرفداران صحبت کرده است. او از انتشار محتوای کافی برای نسخه های مختلف خبر داده است و دلیل انحصاری بودن شخصیت اسپایدرمن را هم مشکلات مالکیتی عنوان کرده است:

این رابطه میان مارول و پلی استیشن است که زیبایی شخصیت اسپایدرمن و آنچه او را به عنوان یک شخصیت می شناساند را نشان می دهد. وقتی که به انتخاب هایی در مورد اینکه اسپایدرمن چطور و کجا باید استفاده شود می رسیم، می فهمیم که پلی استیشن مالکیت این شخصیت را برعهده دارد و آن‌ها به ما گفتند که تنها می توانیم از این هیرو روی پلتفرم آن‌ها استفاده کنیم.

همه می دانیم که حق استفاده از این شخصیت در فیلم های سینمایی به سونی تعلق دارد اما تا به حال کسی نمی دانسته که استفاده از این شخصیت در بازی های ویدیویی هم انحصاری کنسول پلی استیشن خواهد بود. این در حالی است که تا به حال بازی های Spider-Man زیادی روی پلتفرم های مختلفی حتی مانند Nintendo Switch را شاهد بوده ایم اما سونی در طی چند سال اخیر، حق استفاده از مرد عنکبوتی در بازی های ویدیویی را هم تغییر داده است.

استودیو به منظور آرام کردن هواداران معترض از اضافه شدن هیروهای دیگر به بازی خبر داده است و مردعنکبوتی تنها شخصیت جدید بازی نخواهد بود. روز چهارم سپتامبر منتظر انتشار بازی Marvel’s Avengers باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.