final-fantasy-7-remake
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Final Fantasy 7 Remake تغییر نخواهد کرد؛ اطلاعات جدید به‌زودی

یحیی رحیمی 3 فروردین 1399 بدون دیدگاه
386 بازدید

بازی های بزرگی امسال به بازار راه پیدا خواهند کرد و یکی از این بازی ها نیز عنوان Final Fantasy 7 Remake است. این بازی اوایل سال جاری میلادی با تاخیر مواجه شد و قرار است که ماه آینده به بازار عرضه شود. با توجه به اپدیمی ویروس کرونا، نگرانی های زیادی در مورد تاریخ عرضه بازی پیش آمده است و همان طور که می دانید کنفرانس های مختلفی تعطیل شده اند و البته کارمندان استودیوهای مختلف نیز در خانه مشغول به کار هستند.

بیشتر فروشندگان بازی مجبور به بستن مغازه های خود شده اند و همچنین چرخ های تولید نیز فعلا متوقف شده است. این باعث شده است که بسیاری به گمانه زنی در مورد تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake بپردازند و بر اساس صحبت های آن‌ها، این بازی ممکن است تاخیر بخورد. به نظر می رسد که بازی در همان روز گفته شده منتشر خواهد شد اما در مورد وضعیت فروش فیزیکی آن، فعلا چیزی نمی توان گفت.

Square Enix در حساب کاربری توییتر خود نسبت به کمبود نسخه های فیزیکی بازی واکنش نشان داده است. مدتی پیش گفته شد که این ناشر با کمبود دیسک های بازی مواجه شده است. این استودیو البته بار دیگر تاریخ انتشار بازی که ماه آینده است را تایید کرده است اما هیچ صحبتی در مورد نسخه فیزیکی بازی بیان نشده است. در متن توییت گفته شده است که به زودی اطلاعاتی در این مورد منتشر خواهد شد اما واضح است که عرضه دیسک های بازی Final Fantasy 7 Remake به تاخیر خواهد افتاد.

در خبر دیگی باید گفت که نسخه دمو این بازی به تازگی منتشر شده است و می توانید با مراجعه به فروشگاه PlayStation آن را دریافت کنید. حجم این بازی نیز حدود 8 گیگابایت خواهد بود. توسعه دهندگان از شروع فرایند ساخت قسمت دوم بازی نیز صحبت کرده اند. بازی Final Fantasy 7 روز 10 آوریل عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.