World war z
یحیی رحیمی

World War Z موفق به فروش یک‌میلیون نسخه در هفته اول شده است

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
542 بازدید

سال 2013 را به یاد دارید که همه فکر می‌کردند دنیا به پایان می‌رسد و اینجا ته خط بشریت است؟ شاید یکی از دلایلی که به این موضوع بهاداده شد، همین فیلم سینمایی World War Z با بازی برد پیت باشد. به‌تازگی یک بازی به همین نام از این فیلم هالیوودی ساخته‌شده است و به نظر می‌رسد که فروش خوبی هم داشته است.

توسعه‌دهنده بازی World War Z اما استدیو Saber Interactive است و امروز اعلام کرده است که بازی تحت توسعه آن‌ها موفق به فروش یک‌میلیون نسخه در هفته اول شده است. این شوتر Co-Op و گروهی در تاریخ شانزدهم آوریل برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد و حالا تنها بعد از یک هفته، شانس به Focus Home Interactive که ناشر بازی است رو کرده است. جالب است که این بازی موفق به کسب مقام پرفروش ترین بازی هفته گذشته بریتانیا نیز شده بود.

مدیرعامل استدیو بازی گفته است که از موفقیت بی‌سابقه این بازی شگفت‌زده شده است و همچنین اعلام کرده است که نسخه PC این بازی فوق‌العاده عمل کرده است و تنها 250 هزار نسخه روی PC به فروش رفته است. جالب است که World War Z مخصوص Epic Game Store منتشرشده است و مدیرعامل نیز از پشتیبانی مناسب Epic Game تشکر کرده است. او در این زمینه گفت:

حالا می‌خواهیم به جلو حرکت کنیم و به توسعه بازی ادامه دهیم و بهبودهای بیشتر و آپدیت‌های پایدارکننده بیشتری را منتشر کنیم. کارمان را به‌زودی با انتشار مرحله‌ای جدید به نام Tokyo شروع خواهیم کرد.

World War Z روی موتور گرافیکی Swarm Engine اجرا می‌شود و این به استدیو اجازه داده است تا صدها زامبی را در یک صحنه قرار دهند. می‌توانید با شش کلاس مختلف در گروه‌های چهار نفره به انجام بازی بپردازید و همچنین به شهرهای نیویورک، مسکو و توکیو سفر کنید. در حال حاضر World War Z باقیمت 40 دلار برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و البته PC در دسترس است. قیمت نسخهPC آن 35 دلار است و فقط به‌صورت دیجیتالی در دسترس خرید است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.