بسته الحاقی بازی Atomic Heart
محمد صادق شجاعی

اولین بسته الحاقی بازی Atomic Heart معرفی شد

محمد صادق شجاعی 7 تیر 1402 بدون دیدگاه
726 بازدید

شرکت Focus Entertainment و استودیو Mundfish، به ترتیب ناشر و سازنده بازی Atomic Heart، اولین بسته الحاقی این اثر را با نام Annihilation Instinct معرفی کردند.

بسته الحاقی Annihilation Instinct پس از اتفاقات داستان اصلی بازی اتمیک هارت جریان داشته و در ماه فوریه سال آینده روی کنسول‌های خانگی و کامپیوتر منتشر خواهد شد. Annihilation Instinct اولین DLC از چهار بسته الحاقی در نظر گرفته شده برای بازی Atomic Heart محسوب می‌شود.

سازندگان اولین بسته الحاقی بازی اتمیک هارت در مورد آن گفته‌اند: «آماده سفری پر‌مخاطره به Mendeleev Complex و باتلاق‌های اطراف آن شوید. به واسطه بازگشت Major P-3 به Facility 3826، حقیقت پنهان NORA را کشف کنید. در برابر دشمنان جدیدی که می‌توانند شکل خود را تغییر دهند، از دو سلاح تازه به نام Secateur و Klusha بهره برده و جان خود را نجات دهید. همچنین به کمک توانایی جدید Techno-Stasis می‌توانید زمان را کنترل کنید.»

بسته الحاقی Annihilation Instinct جزئی از Atomic Pass بوده که بازیکنان بازی اتمیک هارت می‌توانند آن را با قیمت 40 دلار خریداری کنند. علاوه بر این، در قالب نسخه‌های گلد و پریمیوم این اثر هم می‌توانید به محتوا‌های Atomic Pass دسترسی پیدا کنید.

بسته الحاقی بازی Atomic Heart

سازندگان چهار بسته الحاقی برای بازی Atomic Heart در نظر گرفته‌اند

در کنار معرفی بسته الحاقی Annihilation Instinct، استودیو Mundfish آپدیت جدیدی را به صورت رایگان برای بازی Atomic Heart منتشر کرد که به واسطه آن حالت جدید New Game Plus در دسترس قرار گرفته است.

سازندگان در مورد حالت نیو گیم پلاس بازی اتمیک هارت گفته‌اند: «در سخت‌ترین حالت بازی Atomic Heart، بازیکنان باید از مهارت‌ها و اسلحه‌هایی که قبلا آزاد کرده‌اند برای مبارزه با قوی‌ترین دشمنان استفاده کنند.»

بازی اتمیک هارت هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. همچنین این اثر جزو بازی‌های موجود در سرویس گیم پس بوده و مشترکین می‌توانند بدون هزینه اضافه آن را تجربه کنند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.