دانلود بازی Shady Part of Me برای PC
دانلود بازی Shady Part of Me برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shady Part of Me برای PC

پارسی گیم 29 آذر 1399 3 دیدگاه
5,396 بازدید

دانلود بازی Shady Part of Me برای کامپیوتر

علاقه‌مندان بسیاری وجود دارند که با داستان بازی‌های ماجراجویی و مستقل برای روزها سرگرمی خوبی را تجربه می‌کنند. گاهی وقت‌ها به واسطه وجود روایتی فوق‌العاده، شما به شکل کامل درگیر داستان شده و گاهی حتی به دلیل رخدادهای پیش آمده برای شخصیت اصلی، ناراحت خواهید شد و یا در فکر چاره‌ای خواهید بود تا مشکلات را رفع کنید. عنوان‌های متفاوت و بسیاری تاکنون برای طرفداران این نوع بازی‌ها طراحی و منتشر شده که از جمله آن‌ها Limbo است که با تم تاریک خود و گیم پلی معمایی برای روزها مهارت‌های فکری و ذهنی کاربرانش را به چالش می‌کشید. در حال حاضر، توسعه‌دهندگانی از استودیو Douze Dixièmes دست به طراحی بازی زده‌اند که روایت کابوسی ترسناک در خواب دختربچه‌ای کوچک را بر عهده دارد. در بازی Shady Part of Me گیم پلی به دو شکل سه بعدی و دو بعدی توسعه داده شده است چرا که در محیط بازی علاوه بر دختر بچه، باید سایه او که دوست و همراه همیشگی‌اش است را نیز کنترل و به مسیر مناسبی هدایت کنید. محصول نهایی را کمپانی Focus Home Interactive منتشر کرده است.

طراحان بازی، داستان را به شکلی توسعه داده‌اند تا بازیکنان در نقش کاراکتری کوچک در محیطی که به صورت دست ساز و با نمایه ای از آبرنگ شکل گرفته، ظاهر شده و گیم پلی را پیش ببرند. شما وارد خواب دختربچه خواهید شد و قرار است کابوس‌های مرگباری را تجربه کنید که شاید در جهان واقعی نیز به مانند آن‌ها را تاکنون ندیده باشید. در کنار شخصیت اصلی، سایه او را نیز باید کنترل کنید چرا که برخی از عناصر و راه حل‌ها در طرف دیگر این ماجراجویی قابل تغییر است. محیط به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی شده و دلیل این کار هم وجود شخصیت دوم یا همان سایه دختر بچه است. شما باید مراقب هر دوی آن‌ها باشید، در هر دو جهان چالش‌ها و موانع بسیاری تعریف شده که در صورت بی دقتی، مرحله را از آخرین نقطه ذخیره شده، آغاز می‌کنید.

در تاریک‌ترین نقطه از این جهان مرموز و غم‌زده، صدایی آشنا به گوش می‌رسد. صداپیشگی بازی را Hannah Murray بر عهده دارد، کسی که در گذشته بازی تاج‌وتخت را پشت سر گذاشته و چندان با صنعت گیم نا آشنا نیست. همان‌طور که در محیط‌های مختلف پیشروی می‌کنید، باید مراقب چالش‌های پیش رویتان نیز باشید. معماها و رازهای بسیاری در دل این سفر رویایی گنجانده شده است که در برخی صحنه‌ها تا معما را پیش نبرید، اجازه عبور داده نخواهد شد.

دختربچه داستان ما توانایی‌های محدودی دارد اما به واسطه همان قدرت‌ها می‌تواند در برخی صحنه‌ها نیرومند ظاهر شد و موانع پیش رو را کنار بزند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون What Remains of Edith Finch و Portal 2 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Shady Part of Me با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
Processor: AMD Athlon II X2 250 / Intel Pentium Dual-Core G645
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM, AMD Radeon HD 5670 / Nvidia GeForce GT 440 / Intel HD 5200
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: 30 FPS on average in 1280×720 with the lowest settings.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD Athlon II X3 450 / Intel Core 2 Quad Q6600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, AMD Radeon HD 7850 / Nvidia GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080 with the highest settings.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shady Part of Me sends you on an emotional and dream-like journey, with breathtaking artistic direction and the enthralling voice of Hannah Murray (Game of Thrones, Skins).
As a little girl and her shadow, overcome emotional struggles through surreal dreamscapes across a touching narrative filled with twists and surprises. Both must learn, cooperate and evolve to progress in a poetic journey.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام بازی نصب نمیشه ارور میده failed to launch Arc

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی صادقی

    مهمان

    کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی صادقی

      پشتیبانی

      بله