یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه مارس سرویس PS Plus معرفی شد: Modern Warfare Remastered

یحیی رحیمی 9 اسفند 1397 بدون دیدگاه
919 بازدید

این اولین ماهی است که دیگر شاهد پشتیبانی از کاربران کنسول های PS Vita و PS3 در سرویس PS Plus نیستیم و به همین دلیل بازی های ماه مارس این سرویس تنها به 2 عدد کاهش یافته است و البته یک شوتر فوق العاده جذاب و یک بازی معمایی خوب را شاهد هسیتم.

بالاخره ماه مارس میلادی در حال آغاز است و سونی امروز برنامه های خود را برای کاربران سرویس PS Plus اعلام کرد. اول باید بگوییم که شوتر کلاسیک Call of Duty: Modern Warfare Remastered این ماه یکی از بازی های رایگان است و اگر به هر صورتی این بازی را تجربه نکرده اید، حالا هیچ زمانی بهتر از این پیدا نمی شود. حتی در سال 2019 هم این بازی هنوز داستان فوق العاده ای دارد.

اما شاید در کنار یک شوتر پرمحتوا خواهان یک بازی سبک تر و البته جذاب باشید و این همین شیوه ای است که سونی بازی خود را برای این ماه آماده کرده است. دومین بازی ماه مارس PS Plus اما The Witness نام دارد. این بازی شما را در یک جزیره قرار می دهد و باید معماهای رمزآلود را حل کنید و راه فرار را پیدا کنید. این بازی آنقدر گسترده است که تمام کردنش تقریبا امری غیر ممکن است اما باید بگوییم که این بازی از بهترین عنوان های ژانر معمایی نسل حاضر کنسول هاست.

حالا شاید با خودتان بگویید که بازی های PS3 و PS Vita کجا هستند؟ برای آن‌هایی که خبر ندارد باید بگوییم که سونی تصمیم به حذف کاربران این دو کنسول از سرویس PlayStation Plus گرفته است. به نظر می رسد که از این به بعد شاهد 2 بازی برای PS4 هستیم و البته کیفیت بازی ها بهتر شده اند و این امیدوار کننده است. هر دو بازی های Call of Duty: Modern Warfare Remastered و The Witness از پنجم مارس میلادی قادر به دانلود خواهند بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.