the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

تصویربرداری شخصیت‌های Jeol و Ellie در The Last of Us Part 2 به پایان رسیده است

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
714 بازدید

استدیو NaughtyDog پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه توسعه بازی The Last of Us Part 2 داشته است و اخیرا فهمیدیم که تمامی صحنه هایی که Laura Bailey در آن حضور داشته است، تصویربرداری شده است و البته آخرین سکانس بازی نیز فیلم برداری شده و حالا اما خبرهای دسته اول و جدیدی را در دست داریم.

Neil Druckmann که کارگردان بازی است اعلام کرده است که تمامی تصویربرداری و موشن کپچرهای بازیگران Troy Baker و Ashley Johnson به پایان رسیده است. این دو بازیگر، نقش دو شخصیت اصلی بازی به نام های Jeol و Ellie را بر عهده دارند و با پایان یافتن کار آن‌ها، دیگر چیزی برای فیلم برداری باقی نمانده است و احتمالا توسعه دهندگان شروع به بهبود و توسعه تکسچرهای بازی کنند.

Druckmann به همراه توییت خود، تصویری از Baker و Johnson روی صحنه نیز منتشر کرده است. او گفته است که جلوه های ویژه این بازی از بهترین های نسل حاضر است و تا به حال چیزی شبیه آن تصویربرداری نشده است. می توانید در زیر نگاهی به این عکس بیندازید.

The Last of Us 2 Ellie

با توجه به اینکه بیشتر قسمت های این بازی تصویربرداری شده است و همچنین با توجه به گزارش های و اعلامیه های اخیر، می توانیم به درستی تصور کنیم که The Last of Us Part 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و البته این تنها یک گمان خالی است و باید منتظر صحبت های خود استدیو بازی و البته سونی در این مورد باشیم. اخیرا گمانه زنی های زیادی در مورد تاریخ عرضه این بازی منتشر شده است و بسیاری باور دارند که امسال شاهد عرضه The Last of Us Part 2 باشیم.

روند توسعه بازی نیز به عرضه در سال جاری میلادی اشاره دارد و بالاخره می توانیم یکی از بهترین بازی های نسل فعلی و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم، تاریخ را تجربه خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر از سوی سونی منتظر بمانید و می توانید نظر خود را نیز در مورد این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.